• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

Vi har också handlat de sista julklapparna och det är HELT SJUKT så mycket pengar vi slösat... Jag får ÅNGEST
    Det blir till att leva snålt hela Q1 2010

Min man öppnat plånboken och sett till att min festgarderob blivit uppdaterad innan Moskvaresan. Julklapp från honom o barnen. Som jag själv är med och betalar

www.shopvilaonline.com/product/kjoler/aqua-dr...#
    www.modezine.com/us/vero-moda-lotta-dress-149.../
    www.veromoda.com/webapp/wcs/stores/servlet/Pr...
    www.only.se/ (leggings "Ruth)
    www.kladkammaren.se/Pieces/Bolero-Silla-Piece...

Samt 2 Didi-smycken (Didis ) i silver.

Den första klänningen med fransar är GRÅ, inte svart, men fransarna är svarta. Roligare så. Finns axelband till den.
    Och den andra klänningen syns inte men de vita "ränderna" är liksom utanpåliggande små volanger i vitt tunt tyg, typ nylon/tyll eller liknande, fluffigt liksom. jättesnygg
    Toppen i aubergine har också axelband.
    Leggings är nästan lite ormskinnsaktiga. Lite struktur..
    Och boleron är snygg om man stänger igen med hyskan där framme.

Klackiskor köpte jag nya i tisdags. HÖGA!

Tror ni jag platsar på fancy restaurant i Moskva??

• Hvidbrud

Hej!
    Ninnis: Klart vi kan! Vi åker till Linköping och kommer först hem d. 27e. Efter detnån dag/kväll kanske?

Slängde precis min nejlikeapelsin Det luktade ryttet i hela huset, det är väl inte meningen?

Lilla E uppdatering: 7450g och 64cm... inte så liten längre min buddhina!

• Daa

Kikar in för att önska er en glad första advent.

Måste ju också berätta om vår underbara julklapp: det där lilla fåniga, svaga strecket som gör minus till plus.

• Daa

Oj, nu börjar mina händer darra igen.

Nu kommer det några tårar.

• Daa

Sonja, fick inga länkar att fungera...
    Men jag tror absolut att du platsar på en fancy Moskvarestaurang.

• Daa

Jag har haft en riktigt konstig natt. Bestämde i fredags att söndagmorgon skulle det blir test om inte indianerna dykt upp under lördagen. Det blev en lång lördag med väntan och nervositet, men de kom inte.
    När det var dags att testa visade sig en röd fläck som berättade om indianernas ankomst. Jag blev så besviken att jag bankade med nävarna i väggen. En liten stund senare insåg jag att jag fortfarande låg i sängen. Det var bara en dröm.
    Detta upprepade sig tre gånger. Jag drömde alltså samma sak, med några variationer, FYRA gånger. FYRA.
    Sista gången tänkte jag till och med att "nu är det allvar, det här är ingen dröm". Jag nöp mig i armen för att vara säker och nej, det var ingen dröm kom jag fram till. Och så såg jag indianfläcken. Besvikelsen kände inga gränser och jag försökte förgäves tänka att det inte var så farligt, för jag hade ju sluppit illamåendet den här gången.
    Mycket förvånad upptäckte jag än en gång att jag låg i sängen.
    Knäppt är bara förnamnet.

• Daa

Nu har då både maken och jag sett plusset så jag vågar nästan tro att det är på riktigt.

Men bara nästan. Nu känns det som att jag ljuger i tråden om att jag väntar barn igen.

• Daa

"första advent" förresten?
    Det var inte riktigt det jag menade.
    Kanske är jag förlåten. Det är lite rörigt i hjärnkontoret just nu...

*ler från öra till öra*

• Sonja68

Daa: Åh, så underbart! Vilken julklapp så här till fjärde advent.!!!

Typiskt med såna där drömmar som är så intensiva att man inte fattar att de är drömmar och att man sover, när man är gravid! Vänta bara...

FAttar inte varför länkarna inte funkade. De fungerar i Tanttråden i alla fall, inlägg nr. 3146. Kolla där om du vill

• Daa

Visst är det underbart. Ofattbart underbart.

Aj då. Tänkte på drömmarna. Jag kan drömma väldigt intensivt och "verkligt" även utan att vara gravid. Det blir en intressant tid, det här.

Har sett länkarna i tanttråden. Du blir skiiiitsnygg.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...