• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Ninnis, det visste inte jag heller tills för några dagar sedan. Inte ens säkert att man i Skåne behöver tänka på det. Verkar mest vara i denna stad som man klipper tidigt som rutin. Saken var den att när jag först fick höra talas om det så tyckte jag att det var total överkurs att bry sig om detta. Sedan har jag läst lite och sett att experterna inte alls är så övertygade om att det är helt riskfritt att klippa tidigt. Och BM på föräldrargruppen lät helt klart tveksam till tidig avnavling. Alltså kanske man borde skriva med i sin förlossningsplan att man OM det är möjligt så skall de klippa sent.

• lanovia 08

Ea hoppas du kan hjälpa dig då.

Du har nog rätt i det där med prylar. Man fastnar lätt i ett "måste ha"

• Ninnnis

Aha, så till och med experterna är oense om vad som är bäst? Då blir det genast lite svårare...

• Fru E

Ja om de bara kunde öppna den med så har ringt sedan halv när de öppnar men de har fortfarande inte stängt av telefonsvararen...

• lanovia 08

precis.

Ninnnis skrev 2009-12-18 10:35:32 följande:
    Aha, så till och med experterna är oense om vad som är bäst? Då blir det genast lite svårare...
  • Fru E

Ninnis-vilken utsikt du här för oss ställer Obama bara till problem

• Ninnnis

Det förstår jag, EA! Det är helt sjukt hur många människor som påverkas av att en enda person ska flyga fram och tillbaks över Atlanten en dag. Hoppas han håller sina tider i eftermiddag, så jag hinner hem innan de stänger bron igen...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...