• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Det var ju det där med att bli mer lik killarna i tankesättet.
    Till en viss gräns...

Ninnnis skrev 2009-12-18 09:12:39 följande:
    Sådär... Men om jag undviker att tänka på det så går det bra lanovia 08 skrev 2009-12-18 08:54:55 följande:
  • Fru E

Ninnis hade varit bra om man kunnat stänga av tankarna ibland, himla praktiskt

Förutom det ev diskbråcket har jag fått svamp och antagligen jobbar inte gyn på kliniken i Lund idag så vet inte hur jag ska få tag i tabletterna men det löser sig

• Fru E

Lanovia-alla materiella saker löser sig med tiden och det är klart att ni kommer att bli underbara föräldrar

• Ninnnis

Ja, det är ganska lärorikt att konstant jobba aktivt med att styra sin tankeverksamhet...

• Fru E

Tur att maken aldrig oroar sig och jag gör det nästan alltid för då landar vi på hälften totalt, dvs en perfekt balans

Ninnis-inget kli utan bara en massa vitt kladd (sorry)

• Fru E

Har ni hört något mer om er tidsplan eller det är bara att vänta?

• Ninnnis

Ungefär så är det hos oss också

EA&MJ skrev 2009-12-18 09:28:54 följande:

Tur att maken aldrig oroar sig och jag gör det nästan alltid för då landar vi på hälften totalt, dvs en perfekt balans
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...