• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru Bygg

Du är ju inte alls gammal, så får du inte tänka. Om du vill läsa så tycker jag att du ska satsa på det! Man blir aldrig för gammal för att läsa och jobba med det man vill! Tänk istället om du ångrar dig och vill läsa när du är 55.

Ella var jätteduktig! Det var inte säkert att barnen skulle orka hela halvtimmen första gången, men Ella hade nog kunnat bada längre. Hon gillade det verkligen! Har fotat lite också och hon är ju så söt i sina badbyxor!

• Fru Bygg

inboxa din mailadress så ska vi se...

• Daa

Lanovia: Åh, så skönt att din rygg är bättre nu.

EA: vadhändermedhusetvadhändermedhusetvadhändermedhuset?? (inte alls särskilt ivrig) *håller tummarna*

*vinkar till Fru Bygg*

• Daa

Hvidbrud skrev 2010-01-25 10:17:43 följande:

Jag hade en dröm på höjd med sin soffdröm... Jag var ute och åkte skridsko på kycklingfileer som jag hade atoppt in fötterna i.... Det var först när jag vaknade som jag insåg hur konstigt det var!

Jag skulle kunna fylla en roman med allt konstigt jag varit med om/inblandad i de senaste 3-4 nätterna . Vaknar helt slut trots att jag sovit som en stock många timmar. Problemet är väl bara, om jag skrev ner allt som jag kommer ihåg, att jag kanske skulle bli inplockad av ordningsmakten misstänkt för innehav och bruk av diverse olagliga substanser.

Men egentligen känns den här tröttheten inte rolig alls. Min kropp leker gravid: ömma och tunga bröst, nytt rekord i acneförekomst, illamående och trötthet. Det behöver jag inte.
    Det kan ju iofs vara en ovanligt och onödigt våldsam indianvarning, för de borde dyka upp i veckan. Det vill säga, om jag hade rätt i mitt antagande om ÄL.
  • Hvidbrud

Ja, daa, vad aka man ha olagliga substanser för när man har sina drömmar?
    Jobbigt med hormon attack! Blä! Kram

ska väcka liten nu, en timme till vaccination. Åh, jag tycker inte om det!

• Daa

Hoppas det går bra för lilla E.

Nu ska jag försöka komma mig upp ur (hormon?)-koman och jobba lite. *suckar och ynkar*

Kramar till er alla.

• lanovia 08

Hvidis du har väl inte förlorat ännu? Du håller ju som mig och Blommis på imorgon.

Hvidbrud skrev 2010-01-22 10:31:11 följande:
    Jag satsar en jordbærtærte på att spillevinkens kommer den 26!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...