• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Blommis hoppas sonen kommit över förlusterna och att onda vristen mår bättre.

• Fru Bygg

Du får inte ha stress för att spillevinken måste titta ut snart, Lanovia. Det är precis som du säger, din lilla bebis kommer titta ut snart nog ändå! (på BF hoppas ju jag! )
    Hur mår du nu då? Fortfarande ont i ryggen mm?

• lanovia 08

Leksi, låter som ni haft en trevlig spavistelse.

Bruttan effektiv du varit.
    Dig vill man inte bli fakturerad av det hör jag.

• lanovia 08

Hej Fru Bygg.
    Nej ryggen har blivit bra. De senaste dagarna har jag kunnat gå mer eller mindre lika mkt som vanligt. Är så skönt.
    Det enda idag är sammandragningar, men det är ju precis som det skall vara det.

Har ni haft en bra helg? Visst var ni på 25års firande?

• Fru Bygg

Ja, det var vi! Ella tyckte det var lite jobbigt med så mkt folk och ljudnivån, men annars hade vi det jättetrevligt. Alltid skoj att komma hem till mamma och pappa lite. De saknar ju Ella också eftersom vi inte träffar dem så ofta.

• lanovia 08

Hem är alltid trevligt att komma mellan varven. Klart de saknar henne. Det händer ju så mkt på bara några veckor med de små liven.

• lanovia 08

Ja vi har mest tagit det lugnt vilket varit skönt. Bara småplockad lite här hemma och kalas i lördags kväll.

• Fru Bygg

skönt med en lugn helg, ni kommer ju att ha fullt upp framöver!

Nu ska jag se om Ella vill sova en stund.

• Hvidbrud

Gäääsp! E vill bara sova 2 timmar i sträck nu för tiden...men hon ser inte it at lida av det, värre r det för hennes morsa... Vaccination idag. Blä. Sen fika mer en kompis här hemma, vill inte ut med henne(lilla e) när hon fått sprutan, vill vara nära alvedonlagret!

Lanovia: jag har också förlorat vadslagningen...

Kakan blev jättegod, botten skulle ha lite längre tid i ugnen än vad det stod i receptet bara.

Fru bygg: mulet människor kan vara lite överväldignde när man är så liten.

Bruttan: härligt med lön!

Blommis: har du fått sova ordentligt inatt? Det förtjänar du i all fall!

Vinkar till ninnis som säkert står i pisten just nu med make och överlycklig vovve efter sig!
    Och till Ingis son säkert saknar oss och inte kan hitta in i mac'en;) Vet du vad? Jag hade en dröm på höjd med sin soffdröm... Jag var ute och åkte skridsko på kycklingfileer som jag hade atoppt in fötterna i.... Det var först när jag vaknade som jag insåg hur konstigt det var!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...