• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Jag lovar att åka lite åt dig också, Lanovia!

Njut av sista spakvällen, Leksi!

Blommis & Sonja, jag hakar på och tar ett glas vin i min ensamhet. Dels för att fira att semestern har börjat, dels för att det är handboll

*kom igen nu då Sverige*

• Villemoa

Ingis: vi tippar likadant!

Blommis: ååh ska lille blompojken på disco!

Ankan: har du fått veta nåt om vagnen än?

Sonja: Moa har redan haft 3-dagarsfebern. Hon fick det på självaste födelsedagen i mars och hade 40 grader i tre dagar och lagom till själva kalasdagen var hon feberfri. Som tur var fick hon inga utslag. Som mest idag har hon haft 38,4 men det går sakta neråt utan alvedon.

Leksi: önskar jag också var med på BF-listan, skulle ju haft BF den 18/4....

Ja just det, JAG FICK JOBBET!!!! Börjar på måndag så sista helgen i "frihet"

• passionsblomman

MEN HERREGUUUD!!! HANDBOLLEN!!

*rusar uppför trappen med vingalset i handen*

Skärpning nu grabbar!!!

Ninnnis skrev 2010-01-22 18:50:24 följande:
    Jag lovar att åka lite åt dig också, Lanovia!Njut av sista spakvällen, Leksi!Blommis & Sonja, jag hakar på och tar ett glas vin i min ensamhet. Dels för att fira att semestern har börjat, dels för att det är handboll *kom igen nu då Sverige*
  • Ninnnis

NEJMEN GU´ VAD SKOJ, VILLEMOA! Grattis! Tackade den andra tjejen nej?

Och här kommer en stor kram för 18/4... *KRAM*

• Ninnnis

Akta så du inte spiller i trappan! Skål

Oh vad spännande matchen är!!!

*biter på naglarna*

passionsblomman skrev 2010-01-22 19:04:17 följande:
    MEN HERREGUUUD!!! HANDBOLLEN!!*rusar uppför trappen med vingalset i handen*Skärpning nu grabbar!!!
  • Hvidbrud

Grattis villemoa! Du är bäst!

Ha en härlig resa ninnis och en bra flytt Ingis!

Blompojken på disco! Härligt! Nu får töserna allt vakta sina hjärtan.
    Maken har handlat godis... Mmmm... Jag som inte skulle, men han har laddat med lakrits och det gillar han inte själv. Gullegubben.... Vi kollar på x-faktor på dansk tv, så vi missar let's dance tyvärr.

Ni skriver som galningar i dag, hinner nästan inre med!

Sonja: jag älskar också att titta på isdans! Såg i går och ryssen är min favorit. Jag ääääälskar honnom; han är ett med isen och frillan är bara fantastisk när han gör sina övernaturliga piruetter och så ääälskar jag Dima bilan...

• Villemoa

Tack för grattis!

Ninnis: ja hon tackade nej och det tror jag att rektorn är väldigt glad för. Han har liksom, på flera sätt, hintat att han hellre ville ha mig och när han ringde så sa han flera gånger att han tycker det är jättekul att jag ska börja hos dem, att han var så glad. Dessutom så skulle han argumentera för mitt löneanspråk för han vill verkligen ha mig där

Man blir ju lite skrajsen också, tänk om han är så desperat att han säger vad som helst? Vill han verkligen ha mig för att jag är duktig? Försöker han mörka nåt?
    Försöker verkligen slå ifrån mig dessa tankar och tänka att han faktiskt vill ha mig för att jag är duktig och bäst lämpad.

Märks det att jag varit föräldraledig i nästan två år eller

• Sonja68

Dima Bilan älskade jag också, tills jag såg nåt klipp på YouTube där han är helt hög på extasy och beter sig som en...knarkare...
    Men såklart älskar jag hans röst.
    Mina töser kan båda hans album, i princip alla låtarna utantill. På ryska. Kan det vara för att det är ständigt de som är på i bilen ?

Jag var på två nyårsföreställningar med barnen i moskva. Den ena var på Luzjnikistadion där TArasova (kvinnan som tränat och koreograferat Plusjenko och Jagudin och alla dessa olympiska medaljörer) huserar. Hon hade satt upp en fantastisk föreställning byggd på en saga. Juniorkonståkarna som framförde var hur duktiga som helst! Vilken hög klass på ALLT!!!

VI vart även bjudna på en föreställning på Olympiastadion. Där var det en annan saga, även den framförd på skridskor, men där fanns även trapetskonstnärer, akrobater, crossmotorcykel, hästar o cowboysar. Jag höll på att trilla av stolen där jag satt på läktaren när det gick upp för mig att aktörerna (konståkarna) var alla TArasovas lärlingar, dvs. Jagudin, Tikhonov m.fl. Det var så vackert och Jagudin var suverän.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...