Dima Bilan älskade jag också, tills jag såg nåt klipp på YouTube där han är helt hög på extasy och beter sig som en...knarkare...
Men såklart älskar jag hans röst.
Mina töser kan båda hans album, i princip alla låtarna utantill. På ryska. Kan det vara för att det är ständigt de som är på i bilen ?
Jag var på två nyårsföreställningar med barnen i moskva. Den ena var på Luzjnikistadion där TArasova (kvinnan som tränat och koreograferat Plusjenko och Jagudin och alla dessa olympiska medaljörer) huserar. Hon hade satt upp en fantastisk föreställning byggd på en saga. Juniorkonståkarna som framförde var hur duktiga som helst! Vilken hög klass på ALLT!!!
VI vart även bjudna på en föreställning på Olympiastadion. Där var det en annan saga, även den framförd på skridskor, men där fanns även trapetskonstnärer, akrobater, crossmotorcykel, hästar o cowboysar. Jag höll på att trilla av stolen där jag satt på läktaren när det gick upp för mig att aktörerna (konståkarna) var alla TArasovas lärlingar, dvs. Jagudin, Tikhonov m.fl. Det var så vackert och Jagudin var suverän.