• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

Villemoa: Grattis!!

Blommis: Roligt med disko för sonen.

• Ninnnis

Villemoa, självklart fick du jobbet för att du är bäst! Skit i jantelagen och ge dig själv en rejäl klapp på axeln!

Problemet med handbollslaget var väl att proppen aldrig var riktigt tät... Tur att OS börjar snart så att vi få nya svenska prestationer att glädja oss åt!

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon och flyga upp till mina älsklingskillar

och kram och saknar er redan!

• Ninnnis

Tack, söta!

passionsblomman skrev 2010-01-22 19:59:36 följande:
    Åh, just ja:Ninnis, HA EN UNDERBAR VECKA!!!!!!
  • passionsblomman

Hvidis, Passionboy har däckat sedan länge. Han kom hem tidigare än de bestämt(han skulle fått skjuts av en annan förälder) för han kände sig så trött. Somnade i soffan mitt under let´s dance.
    Men han hade haft kul iallafal och det var ju hela poängen.

• Villemoa
    Ja jante kan dra nåt gammalt över sig!

Ha det så underbart nu!
    Ninnnis skrev 2010-01-22 23:50:05 följande:
    Villemoa, självklart fick du jobbet för att du är bäst! Skit i jantelagen och ge dig själv en rejäl klapp på axeln! Problemet med handbollslaget var väl att proppen aldrig var riktigt tät... Tur att OS börjar snart så att vi få nya svenska prestationer att glädja oss åt!Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon och flyga upp till mina älsklingskillar och kram och saknar er redan!
  • passionsblomman

Hihi, OS guuuu vad kul!
    Och min son kommer att vara så SUR för han kommer få minimalt med tv-tid eftersom hans mamma kommer att sitta där och gasta jämt och ständigt.

Hur blir förresten sändningstiderna kom jag just att undra nu? Blir det såna där himska miss i nassen-tider eller?

• Ninnnis

Faktiskt inte så farligt som jag befarade. Ganska mycket kvällstider, men visst är det lite okristliga tider som hockey kl.02.30 och liknande...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...