• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru E

I dubbel bemärkelse med på testet!

Här nalkas BOM som vanligt om några dagar

• Villemoa

Det är ett vik till juni men så har jag halva sommaren betald och den andra halvan kommer jag ha semester utan pengar för det är såå skönt att kunna vara hemma hela sommaren!

lanovia 08 skrev 2010-01-23 13:31:21 följande:

Vad gäller jobbet är det ett vik eller fast?
  • Villemoa

Tack!

Ja, nu har man fått den glada sen ska grav.testet visa ett + också.

EA&MJ skrev 2010-01-23 16:52:05 följande:

Grattis till jobbet Villemoa
  • Fjällbruttan

Hallå!!

Det gick jättebra igår, fin begravning, god köttsoppa och smarrig bakelse till efterrätt ch så en omrondering av pengarna som gått till "samisk minnesfond för bevarandet av renen" (långt och mystiskt )
    Familjen ville nämligen ha ett bårtäcke, det fanns inte i vår kyrka, så samebyn tog beslutet att alla pengar som kom in till den fonden skulle gå till ett bårtäcke, ett jättevackert har sytts upp av en kvinna som bott här och är slöjdare och täcket är nu skänkt till vår kyrka, superbra tycker jag!

Idag har jag bakat allt till svärmors begravning och för första gången i mitt liv tyckt illa om att baka.... känns konstigt!

Nu ska jag och lilla Vild snart klä oss och fara på makens jobboch äta middag där, och så kommer några kompisar dit med
    sen fortsätter han sin kväll i pistmaskin och jag och lilla vild ska dega i soffan! 

• Fjällbruttan

Grattis Villemoa, och så håller jag tummarna för ett dunderstarkt + åt dig och alla andra som vill ha det

• Fjällbruttan

ÅHHHH:: glömde ju!!

När vi kom ut från minnesstuden till bilen så blinkade våra mobiler....

Bästa L har äntligen klämt ut en Axel!! Vi har ju bara väntat i en vecka
    Allt har gått bra och de mår bra!

Ett bra slut på dagen!!

• lanovia 08

Villemoa, det är ju kanon. Och efter sommaren är det förhoppningsvis dags att vara mammaledig. *håller tummarna*

Villemoa skrev 2010-01-23 17:09:12 följande:
    Det är ett vik till juni men så har jag halva sommaren betald och den andra halvan kommer jag ha semester utan pengar för det är såå skönt att kunna vara hemma hela sommaren!lanovia 08 skrev 2010-01-23 13:31:21 följande:
  • lanovia 08

EA&MJ skrev 2010-01-23 16:52:38 följande:
    Här nalkas BOM som vanligt om några dagar
  • lanovia 08

EA hur gör ni med det andra huset då? skall ni och titta på det idag?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...