• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Villemoa

När sjutton börjar OS? Det vore ju guld om det var på sportlovet så man kunde titta sent utan att behöva gå till jobbet..

• Ninnnis

Men nu måste jag lägga mig om jag inte ska få jetlag av att förflytta mig mellan Köpenhamn och Stockholm imorgon...

G´natt!

• Daa

Men GRATTIS Villemoa! Åh, vad roligt. Du kommer att klara det galant. *klappar händerna av förtjusning*

Tänkte tillägga också, på tal om temperaturer, att det ÄR svinkallt i södra Sverige när graderna kryper nedanför nollstrecket. Upplevelsen av kyla är klart värre än här.

• lanovia 08

Grattis Villemoa! Det jobbet är du värd och har fått enbart för att du är BÄST!!!

*minns en Daa som frös väldigt mkt i Göteborg för några månader sedan*

• Ankan80

Grattis Villemoa!!! Härligt!!!

Vagnen var såld....men det kommer väl fler antar jag .

• Villemoa

Tackar, tackar

Fick på äl-test imorse så nu fattas bara ett + och nio månaders graviditet så är min lycka gjord!

• lanovia 08

Vad gäller jobbet är det ett vik eller fast?
    Villemoa skrev 2010-01-23 12:14:20 följande:
    Tackar, tackar Fick på äl-test imorse så nu fattas bara ett + och nio månaders graviditet så är min lycka gjord!
  • Fru E

Tillbaka från att vara flytthjälp med magen mätt av grillad korv utomhus. Är något speciellt med att grilla korv ute mitt i vintern

Konstaterade även att jag inte är det minsta avundsjuk på våra grannar som ska bo i en friggebod med separat byggbod i mer än ett år medan de bygger på sitt hus. Sicket meck!!

Ska ringa mäklaren imorgon och höra hur läget är. Känns konstigt att ha en budgivning för att sedan ha en visning igen. Hoppar de andra av och visningen blir av drar vi tillbaka vårt bud och börjar om ev. Är det någon som bjuder över oss är det ju kört direkt. Men om vi drar tillbaka det kan vi börja om med skambud om inte det andra paret lägger först då eller jag vet inte......känns lite virrigt. Borde vara någon på visningen som är intresserad då vi inte nått utgångspris än.
    Den som lever får se

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...