• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Tack EA. Hoppas du slipper vara i diket för egen del (Hoppas du förstår vad jag menar ).

Nu är det alldeles strax hemgång för den här veckan. Jag har lyckats ställa till det, det sista jag gjorde, men det tar vi på måndag.

• Daa

Åhå. "Bara" -13 nu när det är dags att åka hem. Skönt.

Många kramar till er.

• Ankan80
    Daa skrev 2010-01-22 14:43:11 följande:
    Hej Ankan. Nåt nytt om vagnen?
    Nä, väntar på mailsvar. Säljaren hade inte uppgivit något telenummer. Kanske inte har tillgång till dator mitt på dagen som en annan .
  • Ankan80

Här är det -2 .

Daa skrev 2010-01-22 14:44:38 följande:
    Åhå. "Bara" -13 nu när det är dags att åka hem. Skönt. Många kramar till er.
  • Fru E

Haha jag som tycker det är kallt jämt nu och vi har knappt -1

• Fru E

Häpp trevlig helg på er tjejer

Nu åker jag hem och fortsätter gruva mig

• ingenjörsbruden

Åh tjejer...nu skriver jag en sista gång på denna dator i denna lgh till er....maken ska montera ner hela rasket i kväll.....

Ninnis: Du är en underbart fantastisk människa....tänk..nästan snällare än mig ....för jag erbjuder ju mig att FÖDA lanovias barn! Haahahahaha nä men ärligt talat....snällare människa än du vet jag inte! på dig!

Låter så spännande med barnvagnsköp o husköp!
    Härligt att Daa ser lite ljusare på tillvaron o att blompojken verkar må bättre han osså!

Lanovia: Jag tippar på flicka o att hon kommer på söndag....morgon så att ni klår oss o hinner förre vår flytt!

Massa till allihopa!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...