• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Men, Villemoa! Har du hört något från rektorn?
    *bläddrar tillbaka för att se om jag missat något inlägg: svårt när chefen smyger omkring här*

• lanovia 08
    Ninnnis skrev 2010-01-22 14:01:29 följande:
    Gulledej! Mina kramar räcker till alla!lanovia 08 skrev 2010-01-22 13:50:48 följande:
  • Ninnnis

EA, har ni bestämt att det var ert sista bud? Jobbigt att vänta, men det kan vara skönt om man har bestämt sig i alla fall.

• Villemoa

Har kollat upp och den visas i repris både i morgon och på svtplay tom 16/2 så jag ska nog hinna se.

passionsblomman skrev 2010-01-22 13:30:22 följande:
    Villemoa: filmen heter "Den sköra tråden" och jag lovar och garanterar att du kommer att behöva en handduk att torka ansiktet med. Den handlar om Neonatalen i Lund och små alldeles för tidigt födda bebisar. Alla överlever inte....Jag vet att den ska visas i svt minst 2 ggr till . Kolla upp det. Det är en fin film.Fast jag grät så jag fick huvudvärk. och såg yut som jag fått stryk eller nå´t.
  • Daa

*blir så rörd att det kommer tårar*

Ninnnis skrev 2010-01-22 14:03:04 följande:
    Daa, om du hojtar till när du ser att det kommer ett dike så kan jag lägga mig raklång över det, så kan du promenera över mig istället för att ramla ner! Deal?
  • lanovia 08

Ja Daa vad är detta? Surfar du på arbetstid?? Du som brukar vara så hård på detta. Trevligt tycker jag!!!

Daa skrev 2010-01-22 14:03:38 följande:
    Men, Villemoa! Har du hört något från rektorn? *bläddrar tillbaka för att se om jag missat något inlägg: svårt när chefen smyger omkring här*
  • Daa

Jobbigt. *kramar och peppar*
    EA&MJ skrev 2010-01-22 14:02:07 följande:

Daa-vi har bjudit en sista 25 000 kr men ännu har inget sms kommit så det lär dröja många timmar till innan vi vet som vanligt har jag ångest och nojjar över allt när det är så mycket pengar!
  • Daa

Förlängd kafferast. *hostar lite generat*

lanovia 08 skrev 2010-01-22 14:05:16 följande:

Ja Daa vad är detta? Surfar du på arbetstid?? Du som brukar vara så hård på detta. Trevligt tycker jag!!!
    Höll på att halka tillbaka i diket, men nu känns det bättre igen, så det är nog nödvändigt med lite bussurf emellanåt.
  • Villemoa

Jag med!

Daa skrev 2010-01-22 14:04:43 följande:
    *blir så rörd att det kommer tårar*
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...