• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Hvidbrud

cooc.dk/powerkitty/2009/05/24/verdens-bedste-jordbærtærte
    har inte prövat det ännu, återkommer med bedömning... Två dagars energiförbrukning innehåller den.... Mmm.... Ska se om det fins färska jordgubbar någonstans. Åh, om det behövs översättning av en ingridiens så är det bara att hojta.

Härligt med mamma-helg fru bygg! smsar om jag hör nått!

• Ninnnis

Och jag satsar en temla på att Spillevinken är en pojke och kommer den 28/1, på min brors namnsdag

• Fru Bygg

Jag gissar på att spillevinken är en kille och kommer den 27/1.

• ingenjörsbruden

Ninnis: Vilken gullis du är som har semlor m t jobbet!

Hvidis: just det..du ville ha receptet på chokladkakan....den ska finnas på recept.nu men jag hittar den inte...o så har jag packat ner alla kokböcker o recept....
    Men ett annat chokladkladdkakerecept som är mumsmums är följande:

200 g choklad
    200 g smör

250 g socker
    5 ägg
    1 msk vetemjöl

Smält smör o lägg i chokladen på slutet o låt smälta utan att koka. Rör sedan i resterande ingredienser. Häll i smord o bröad form, grädda i 175 grader i 40 min.

Jodå....svärisarna har dator...men det är visst en mac...de har köpt ny dator...så förhoppningsvis så klurar jag ut det...annars vet ni var jag är...

• Fru E

Hvidis-fick inte upp något recept utan det stod bara att den inte finns

Ninnis-absolut om du lovar att se förbi alla de hemskheter som finns i huset idag

• Fru E

De andra har höjt till vår gräns så återstår att se om vi sträcker oss en liten liten liten bit till eller om vi lägger oss

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...