• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Tack, darling!

lanovia 08 skrev 2010-01-22 10:02:26 följande:

Lovar att du skall få veta Ninnis
  • Fru Bygg

Lanovia, du får verkligen höra av dig om spillevinken kommer i helgen. Jag, maken och Ella åker till karlskrona imorgon för att fira min systers 25-årsdag, så vi är inte heller här i helgen! Annars kanske det finns fler på BT (som Hvidis) som har mitt nummer...

• Fru E

Hvidis-du råkar inte ha recept på kakan!?!

• Fru E

Ninnis-HUR ska vi klara en hel vecka utan dig!!!

Lanovia-riktigt spännande det här vi kanske skulle starta en tävling om vilken dag

• Ninnnis

Frågan är hur jag ska klara mig en hel vecka utan er!? Visst, maken och vovven är ju söta och gulliga, men ändå...

• Ninnnis

På tal om semlor, minns ni Ture Sventon? Han sa ju "temla", "Ture" och "Sventon" istället för semla, Sture och Svensson för att han inte kunde säga "S". Men kan någon förklara för mig hur han då kan säga Sventon? Han borde ju rimligtvis säga Tventon? *dagens i-landsfråga*

• lanovia 08

Haha Ninnis, den har jag också funderat på. Finns nog ingen bra logik i det hela.

• lanovia 08

Oavsett när något händer så skall jag försöka komma ihåg att smsa er alla som jag har nummer till. promise

Fru Bygg skrev 2010-01-22 10:04:17 följande:

Lanovia, du får verkligen höra av dig om spillevinken kommer i helgen. Jag, maken och Ella åker till karlskrona imorgon för att fira min systers 25-årsdag, så vi är inte heller här i helgen! Annars kanske det finns fler på BT (som Hvidis) som har mitt nummer...
  • lanovia 08

Ni kan ju gissa på allt från idag till 17 feb.

EA&MJ skrev 2010-01-22 10:09:08 följande:
    Lanovia-riktigt spännande det här vi kanske skulle starta en tävling om vilken dag
  • lanovia 08

Gud vad seg jag är, har fortfarande inte tatt mig till symaskinen och nu bara en timmer kvar till promenad. Nu lämnar jag er.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...