• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Ååååh, Villemoa!
    *väntar med sympatinervositet*

Rektorn ringde för ett litet tag sen. Vi var ju två det stod mellan och eftersom den andra är fullt behörig (jag har ex-jobb kvar) så måste han erbjuda denna person tjänsten (han sa nästan rakt ut att han hellre velat ge den till mig). Denna person ska svara imorgon så imorgon eftermiddag ringer han mig. Men, han sa också att han hade lite annat i åtanke och gärna vill ha mig till det om nu den andra tackar ja. Sen sa han också att den andra sv/eng-läraren går på ett föräldravik som egentligen löper ut i juni men nu ska den ordinarie vara f-ledig ett år till och då behöver de fortfarande ha en vikarie och då har han mig i åtanke. Han vill alltså hellre ha mig än hon som är vikarie nu jag måste ha gjort ett riktigt gott intryck på den karln! Så nu får jag fortsätta vänta nervöst till imorgon eftermiddag, dock i mindre skala. Hoppas nån förstod nåt av mitt svammel. Är så trött och vimmelkantig efter att spänningen släppt något.
    Klart du gjort ett bra intryck!
  • Fjällbruttan

Nu kad jad indde ends pjata!!!

gravidnästäppa räckte tydligen inte, stortjöt i soffan oh höll konstant handen på Saga som låg bredvd mig och tjuvsov (skönt så jag hann se programmet) och är så innerligt innerligt tacksam att läkarna hann stoppa upp allt med henne, hon höll på att komma i v24+2...
    Allt de gjorde med intuberingar osv fick vi info om hur det skulle gå till...
    Phu, tack gode gud att jag fick ha kvar henne i magen!!!

Och ytterligare ett tack till vår heer för att syrrans små som kom i v.28 har klarat sig galant!!

tack i alla fall för tips om ett bra program!!

nu ska vi äta en något sen middag, korvgryta blir det här...

• Villemoa

Gulledej

Hur mår du? ♥

Daa skrev 2010-01-21 18:31:20 följande:
    Ååååh, Villemoa! *väntar med sympatinervositet*
    Klart du gjort ett bra intryck!
  • Daa

Bättre idag tack. Deppdiket är inte fullt så djupt och jag tror jag kan kika över kanten bort i fjärran där det ser ganska fint ut (uh-oh. Anar en metafor som snart kommer att spåra ur... )

Villemoa skrev 2010-01-21 18:42:55 följande:
    Gulledej Hur mår du? ♥
  • Ninnnis

Oh, Daa, det där ljusa du ser i fjärran... Jag tror banne mig det är FRAMTIDEN!

• Daa

Hej, Ninnis!
    Får jag följa med på skidsemestern? *fladdrar med ögonfransarna och försöker se gullig ut*

Inte?
    *hundblick*

Men jag kan passa gullhunden!

Okej. Hoppas ni får det toppen. *kramar om*

• Ninnnis

Klart du får! Jag kan inte mostå hundblickar, det vet du mycket väl din lilla fuling *packar försiktigt ner Daa i resväskan*

• Daa

Åh, hoppsan! Hundblicken brukar inte funka så bra. Inte ens på maken.

Ninnnis skrev 2010-01-21 19:39:40 följande:
    Klart du får! Jag kan inte mostå hundblickar, det vet du mycket väl din lilla fuling *packar försiktigt ner Daa i resväskan*
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...