• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden

Blommis: blir så glad när jag hör att lilla blompojken verkar må bättre nu...du behöver ju inte ha grejor att tänka på, på den fronten OSSÅ!
    Intressant med släkt-möjligheter i tråden!

Hur har huset återhämtat sig efter jul-invasionen?

• lanovia 08

Nej nu skall jag ta min trötthet och gå till sängen. Sova sova sova.

• passionsblomman

Det kanske är i örat?

ingenjörsbruden skrev 2010-01-21 15:03:18 följande:
    Eller i håret...hahahahaanää nu har flyttdammet stigit mig åt hjärnan till!!!Kan någon blåsa i mitt ena öra så håller jag för det andra...så det inte blir tvärdrag alltså...
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-01-21 14:40:46 följande:
    Oh, jag tror jag ska passa på att tillbringa min icke-gravida pendlaränka-kväll med att äta en hel varm måltid, ta en dusch, klippa tånaglarna och sk*ta
    O glöm inte manikyren!!!!
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2010-01-21 15:06:17 följande:

Ninnis, hur går det med renoveringen hemma?
    ja just det...hur går det?

EA: Oh va spännande! Tur ni har kompis som kan råda er!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2010-01-21 15:07:06 följande:
    Det kanske är i örat?
    Hahahaha ja jag hade nog sprayat lite här o där....för att vara säker!
    *ser mig själv gå bananas med sprayen...pff pff pff här o där*
  • passionsblomman
    ingenjörsbruden skrev 2010-01-21 15:09:54 följande:
    Hahahaha ja jag hade nog sprayat lite här o där....för att vara säker! *ser mig själv gå bananas med sprayen...pff pff pff här o där*
  • ingenjörsbruden

Ang BT-fika....det SKA vi göra snart! När dopet är avklarat så har vi nog hunnit landa lite...så då vill jag gärna bjuda in alla som vill på fika hemma hos oss!

O ja....trodde aldrig att jag skulle kunna vara så snäll o föda någon annans barn...hahahahhaaha
    Jag kanske är snällare än vad jag tror?! Näääääää Moahahahhahahaha!

• passionsblomman

Hm, huset är i STORT behov av rejäl städning, fast jag tror jag ignirerar det även idag.

Jag har plockat ner det allra mesta juliga, men hela övre hallen är full av allt för det ska packas om i andra lådor och stuvas undan. Det ignorerar jag också idag med.

Sonens anpassning till det nya och hans interagerande med de andra är ju enprocess och detär nog bara så att har man väl ett barn så är det nästan alltid något som engaagerar och tar tid, kraft och fokus ifrån allt annat sompågår parallellt.

Just idag är han inte ledsen och då är man lättad.

• ingenjörsbruden

Min lilla loppa har krängt 1,5 burk med majspuré nu.....sicket matvrak!

Har inte hunnit så mkt...handlat korv m bröd till lunch under flyttdagen, tvättat gardinerna o vikt lite tvätt...nu ska jag hänga den tvätten som ligger i maskinen o sen ska jag nog fasen unna mig tv o soffan!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...