• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Ingis, ja jag har gravidyogaskivan. Har också funderat på den. Vet inte varför allt sådant känns så motigt just nu.
    Satsar på höftdansen. Fick stränga order av maken efter era råd igår. För jössenamn rör på höftena då, jag är less på vänta sa han.

• lanovia 08

Skriver snabbt upp Kittelfjäll som en plats att åka till.

Sonja68 skrev 2010-01-21 09:47:00 följande:
    Fjällis, jag frågade en slalomfantast till kollega och han sa att Kittelfjäll var bästa svenska skidorten, bästa åkningen, trevligaste stället. Jag SKA dit. Visst var det där du bor?!
  • lanovia 08

Skönt att få vaccinationen uppskjuten några dagar, Hvidis.

Bruttan segt med GBS men bra att ni vet vad det är nu och att du slipper oroa dig för att komma fram i tid.

• lanovia 08

Nej nu skall jag gå och rädd kaka ur ugnen och slänga in scones. Snart kommer en kompis med sin 6 månaders bebis.

• Ninnnis

Haha, Hvidis, du och Ingis var också hemma hos min mamma och fikade i drömmen. Huset fullt

Hygglo av dig att föda åt Lanovia, Ingis

Om nu både jag och Ingis drömde om BT-fika inatt så är det kanske ett tecken på att det var för länge sedan nu?!

• Hvidbrud

Mej men usch!! Klart jag menar föda! Har autorärtstavning i telefonen så det blev helt fel! Föda föda föda!

Jag vill fiiiika, anytime!

Åh, scones...

Jäklar vilka brakade min lilla fyrar av! Dags att byta blöja!

• Hvidbrud

Ingis: kan ballabus vända sig själv? E kan inte, men hon kan flytta sig i sidled som en kålmask... Hon tränger ut både mig och Batman på nätterna nu, tid för egen säng kanske?

• passionsblomman

Haha! Ni är ju galna härinne idag!

Jag skulle väldigt gärna fika med er alla på alldeles riktigt!

Bruttan, har jag förresten SAGT att vi kanske nästan är släkt du och jag?
    Jo för sambon berättade att han har släkt där du bor!

Lanovia, angående att längta efter träning så väntar dig ett redigt ge-järnet-pass alldeles om hörnet. Sitt du lugnt och ladda! Och ÄT ordentligt nu på sluttampen!
    Min morska sa att det är väldigt vanligt att tjejer kommer in och inte har ätit så krafterna tar slut helt i onödan. Ladda med pasta sa hon.
    Och det gjorde jag faktiskt. Kommer ihåg att jag kokade en portion Penne mitt på dagen när jag hade ca en timme mellan värkarna och sedan vilade en liten stund.
    Det tror jag var ett smart drag, för senare är det veerkligen inte mat man tänker på.

• passionsblomman

Daa, en extra kram till dig från en som inte heller känner sig sådär värst positivt inställd till barnfabrik och sådant just nu.

Passar på att skicka en särskild kram till Andbeyond också som jag hoppas är där bakom draperiet...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...