• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

Fjällis; jag är stum av beundran! Din uppfinningsrikedom ang. vad man kan hitta på att göra med puckade människor är fenomenal

• Fjällbruttan

Sonja68 skrev 2010-01-21 09:03:02 följande:
    Fjällis; jag är stum av beundran! Din uppfinningsrikedom ang. vad man kan hitta på att göra med puckade människor är fenomenal

Långvarig träning

Har jobbat med GALNA vansinniga knäppa turister i hela mitt yrkesverksamma liv, och då kan man bara le, för helvete le, när de mest underliga saker hoppar ur deras munnar, men fantasin kan man använda till mycket

• Ninnnis

Sonja, dina flickor verkar vara fantastiskt goa och förståndiga, den bilden har jag haft länge! Med en sådan härlig mamma är det klart att de växer upp till fina medmänniskor Tycker också det låter underbart med skidträning til vardags, men jag förstår vad du menar med lite mer rejäla backar. Du har rätt förresten, vi är borta i en vecka

Bruttan, trist med GBS men då vet du ju att du kommer att vara på rätt plats vid rätt tillfälle i alla fall När har du BF? *glömsk* Liiite avis på ditt skidparadis!

Lanovia, då förstår jag att du inte vill simma. Förresten, anledningen till att du inte var med och fikade i drömmen var att du var på väg in till BB. Bara så att du vet! Tyvärr vaknade jag innan vi fick veta vad det blev...

• Ninnnis

Sonja, bra att din taktik fungerade! Ibland är de nästan löjligt lättmanipulerade, våra stackars män...

• Fjällbruttan

BF är 29 april... fast jag ahr aldrig gått tiden ut, brukar leverera mellan v.37och 38..
    så vi får se om jag klarar påsk, vilket maken hoppas på, det är liiiiiite mycket jobb då!
    Men det var ju han som laddade och sköt så det är inte mitt fel

• Sonja68
    Ninnnis skrev 2010-01-21 09:14:07 följande:
    Sonja, bra att din taktik fungerade! Ibland är de nästan löjligt lättmanipulerade, våra stackars män...
    Jag har sagt det förr men det tål att upprepas; SEX, MAT, SÖMN. Det är allt de behöver. Svårare än så är det egentligen inte
  • Sonja68

Fjällis, jag frågade en slalomfantast till kollega och han sa att Kittelfjäll var bästa svenska skidorten, bästa åkningen, trevligaste stället. Jag SKA dit. Visst var det där du bor?!

• lanovia 08
    Sonja68 skrev 2010-01-21 09:43:01 följande:
    Jag har sagt det förr men det tål att upprepas; SEX, MAT, SÖMN. Det är allt de behöver. Svårare än så är det egentligen inte
  • Ninnnis
    Fjällbruttan skrev 2010-01-21 09:31:02 följande:
    vi får se om jag klarar påsk, vilket maken hoppas på, det är liiiiiite mycket jobb då!Men det var ju han som laddade och sköt så det är inte mitt fel
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2010-01-21 07:25:13 följande:
    Ingis & Blommis, ni var med i min dröm i natt. Ni två, Esther och Bellabus var hemma hos min mamma och fikade, samtidigt som vi inspekterade vår renoverade övervåning...
    Coolt! Jag drömde att jag var på BT-fika...o så tyckte jag synd om lanovia så jag var så juste o födde deras spillevink...hahahahahahaha!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...