• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden
    Fjällbruttan skrev 2010-01-21 08:54:18 följande:

Och när kärringjäveln trillar ner igen så sätter jag mitt feta arschel på henne och mosar eländet till en platt fläck som vi karstar frisbee med sen Var hon helt bombad?? Uppenbarligen ja!!"Du måste vara snäll mot han" NÄÄÄÄÄ, det måste du inte, man förutsätter väl att karln har kommit dit frivilligt och är du nu på uselt humör så kanske man kan tänka sig att det är karln som ska vara snäll!!! AAAAhhhrrrggggggggg Hon ska för övrigt hålla käft precis som Ingis skrev, hon vet ju inte vad som ligger bakom!
    *nu jädrans ska här kastas frisbee*
  • ingenjörsbruden

Sonja: Dina töser verkar underbara! O chilin var säkert supergod!

Bruttan: Trist med att det var GBS...men förstår att det känns skönt att du kommer att bli igångsatt o inte behöver oroa dig om att hinna in till BB.

• ingenjörsbruden
    Fjällbruttan skrev 2010-01-21 09:31:02 följande:
    BF är 29 april... fast jag ahr aldrig gått tiden ut, brukar leverera mellan v.37och 38..så vi får se om jag klarar påsk, vilket maken hoppas på, det är liiiiiite mycket jobb då!Men det var ju han som laddade och sköt så det är inte mitt fel
  • ingenjörsbruden

Lanovia: Har du fått dvd m gravidyogan? Annars hade den kanske varit en skön träningsstund!

Vet ni...min lilla loppa ligger i vagnen o drar själv upp speldosan....o den är TUNG o dra upp tycker jag!
    Mammas hårda nypor!

• ingenjörsbruden
    ingenjörsbruden skrev 2010-01-21 10:21:04 följande:
    Coolt! Jag drömde att jag var på BT-fika...o så tyckte jag synd om lanovia så jag var så juste o födde deras spillevink...hahahahahahaha!
    Måste poängtera att jag är själv förvånad över hur snäll jag var i drömmen!
  • ingenjörsbruden

Nä nu ska jag röja lite till här hemma...i princip bara kläder kvar att packa nu.....
    men jag ska ta o tvätta alla gardinerna här....DET är ju lite omväxling till allt packande...hahhaahahahaha

• Hvidbrud

Jag tror att jag är en man ibland... Har varit huslig ett par dar nu och igår blev det mysig dush och brottom att få den lilla att sova... Att jag inte fattat hur det hänger ihop tidigare? med min testoseronhalt glömmer jag det väl lika fort igen.

Ninnis: var var jag i din dröm? Var ni barnvakter eller?

BVC ringde precis och flyttade vårt besök till på måndag, de hade bara en vaccindos kvar. Lite skönt att slippa se lilla e gråta idag.

Ni bor ju underbart ni två, Sonja och bruttan. Själv är jag ingen snöfantast. 2 ggr i Norge har jag prövat jag ramlar bara och får snö överallt och så fryser jag... En lång promenad i det vackra vita, varm choklad och bastu det lockar mer än en utförsbacke! Skåning i flera generationer sätter sina spår

• Hvidbrud

Ingis! BT-fika är en bra dröm men ännu bättre på riktigt! Du, det var otroligt generöst av dig att döda spillevinke

heja bellabus! Hon har tränat mycket! Puss till henne, e hälsar och säger att hon vill leka så fort ni kommit ut från flyttlådshelvetet! (eller innan om ni behöver en paus )

• lanovia 08

Föda hoppas jag du menade.

Hvidbrud skrev 2010-01-21 10:55:16 följande:
    Ingis! BT-fika är en bra dröm men ännu bättre på riktigt! Du, det var otroligt generöst av dig att döda spillevinke
  • lanovia 08

Appropå era drömmar om BT-fika och föda spillevinken. Ninnis kanske är sanndrömmare, kan ni inte klämma in en fika nu VÄLDIGT snart???

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...