• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Hej fin-Blommis!

Hur är det med sonen?

Får jag fråga lite försynt när du ska börja spraya (eller vad det nu är man börjar med)?

• passionsblomman

Ninnis, jag ska börja spraya den 26/1. Då är jag på dag 21 och detta är alltså på tisdag.

Så då ska man nedregleras och stängas av. Efter ca 2 veckor är det sedan meningen att det ska bli en blödning och därefter ska det då åkas på VUL och så blir det sprutor.

Hon kunde inte vara mer exakt än att det sedan kommer att bli dags för ÄP (äggplockning) någon gång i vecka 8 ELLER 9.

Just nu är jag mer neggo än någonsin. En tjej i andra tråden har just fått tel samtal från sin klinik där de upplyste om att INGET av hennes 13 ägg blev befruktat.

Vad ÄR det för jäkla skit man utsätter sig för.

• passionsblomman

Med sonen är det bra verkar det som.

Jag tror han är lite lättad av att ha fått ur sig en massa.

Sedan hade jag ju värsta snackat med fröken igår och det vet han.

Jag har verkligen haft helt rätt i min analys av vad som antagligen pågår.

Det är ingen som är ute efter att vara taskig mot min son utan det är snarare tvärtom. De är så förtjusta i honom att de inte riktig vet till sig och är på honom i ständiga kontaktförsök. Han vet inte hur han ska hantera det och vågar inte säga ifrån och de å sin sida gör inte alltid så genomtänkta saker.

Koder, jargong, spelregler....

det brukar stavas k-o-m-m-u-n-i-k-a-t-i-o-n och är visst det svåraste som finns. Kolla mig och min sambo tillexempel.
    Man lär få öva hela livet.

• Fru E

Hörrni tjejer kan ni inte spola fram tiden lite för nu har budgivningen dragit igång på huset *gnager på fingrarna* ett annat par har lagt och vi har bjudit över så 50 000 över vårt skambud totalt

Ja BT-fika var det länge sedan vi hade!!!

• lanovia 08

*kramar också Daa och hoppas du känner dig ialla fall liiite bättre idag*

• lanovia 08

Blommis, jag vet ett hårt träningspass väntar mig. Men låt säga att det tar 3v till innan spillevinken vill ut, inte klarar jag av att bara sitt och vänta helt utan att göra något. Just nu känns det som att jag bara sitter o sitter o äter o äter o sväller och sväller. Enligt maken är det totalt skitsnack, men så känns det. Nu har jag precis varit ute i långsamt mak i 30 min. Det är lagom för att jag skall behöva gå o sova.

Vad gäller maten, har också hört att många glömmer äta innan så jag skall aboslut försöka tänka på att äta ordentligt. Det gör jag redan nu.
    Är din mamma barnmorska förresten? *nyfiken*

• lanovia 08

Vad skönt att det verkar bättre med sonen. Bra att ni fått reda ut det med fröken.
    Nej det där med kommunikation är verkligen inte lätt alltid och i din sons ålder är det extra komplicerad mellan könen.

• lanovia 08

Blommis dum fråga kanske, men den där sprayen... är det meningen att du skall försöka spraya dig själv upp in "the hole" eller hur 17 används den????

• lanovia 08

EA, spännande med budgivningen! *håller tummarna*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...