• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

Har varit hos gyn idag för repetition av hur detta med ivf:en ska gå till.
    Dagen började uselt med att jag blev vrålförbannad på sambon och att väglaget och trafiken var emot oss så vi kom försent till mottagningen.

I slutet när hon sa"ja så nu ska du bara komma ihåg att ta sprayen på rätt dag och sedan ringa när du får blödning det är det enda du behöver komma ihåg" så sa sambon "ja det är det ENDA" lite ironiskt till mig och jag sa ganska syrligt "jja och du behöver i vanlig ordning inte tänka alls"

Detta grundar sig som NI ju antagligen fattar på, att jag är rätt less på att känns som att det enda sambon öht behöver engagera sig i är att dra några snabba och pricka en burk. Allt annat är liksom jag ensam.

Fast gyn tyckte visst jag var en ritkigt jävla ragata för hon sa åt mig. Ganska skarpt och ett par ggr i rad att "nämen nu får du allt vara snäll mot´n, du måste vara SNÄLL nu"

(typ nu när han är så schysst och går med på det här eller vaddå?)

Vet inte vad jag väntat mig. Kanske att hon med all sin erfarenhet skulle se att jag faktiskt mår rätt dåligt i det här och inför sambon betona värdet av att vi är två och han gör sig delaktig.

Men okej, jag är en jävla surf***a då. Det är synd om min sambo som måste stå ut med en sån. Då vet vi det.

(Kan en sur otrevlig häxa få gråta lite i smyg över att hon egentligen helst bara vill slippa allt det här och gömma sig unde täcket? )

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2010-01-20 16:13:41 följande:

Du har kommit en bra bit i packningen Ingis, skönt! och nu lämnar ni snart lägenheten. Spännande!!!
    Det är sjukt skönt!

Önskar bara att vi kunde vara i HUSET NU...men ja...den som väntar på ngt gott eller hur?!

nä nu knyttar sprallan.... t er alla
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2010-01-20 16:16:34 följande:
    Har varit hos gyn idag för repetition av hur detta med ivf:en ska gå till.Dagen började uselt med att jag blev vrålförbannad på sambon och att väglaget och trafiken var emot oss så vi kom försent till mottagningen.I slutet när hon sa"ja så nu ska du bara komma ihåg att ta sprayen på rätt dag och sedan ringa när du får blödning det är det enda du behöver komma ihåg" så sa sambon "ja det är det ENDA" lite ironiskt till mig och jag sa ganska syrligt "jja och du behöver i vanlig ordning inte tänka alls"Detta grundar sig som NI ju antagligen fattar på, att jag är rätt less på att känns som att det enda sambon öht behöver engagera sig i är att dra några snabba och pricka en burk. Allt annat är liksom jag ensam.Fast gyn tyckte visst jag var en ritkigt jävla ragata för hon sa åt mig. Ganska skarpt och ett par ggr i rad att "nämen nu får du allt vara snäll mot´n, du måste vara SNÄLL nu"(typ nu när han är så schysst och går med på det här eller vaddå?)Vet inte vad jag väntat mig. Kanske att hon med all sin erfarenhet skulle se att jag faktiskt mår rätt dåligt i det här och inför sambon betona värdet av att vi är två och han gör sig delaktig.Men okej, jag är en jävla surf***a då. Det är synd om min sambo som måste stå ut med en sån. Då vet vi det.(Kan en sur otrevlig häxa få gråta lite i smyg över att hon egentligen helst bara vill slippa allt det här och gömma sig unde täcket? )
    Först....MOAHAHAHAHAHAHAHA Några snabba o pricka rätt...hihihihi

Åhhh sicken dag! Klart du får gråta....o inte behöver det vara i smyg! *kramar om o smeker försiktigt över håret*

Men jag kan tänka mig att du SER stark ut....o därför kanske tantskrället tog parti för din sambo.....för vem ska annars "mamma" honom.....
    Fattar inte hur folk VÅGAR blanda in sina egna åsikter i andras privata förhållande...undantag för terapeuter mm...

*går med bestämda steg in o sparkar tanten till MÅNEN*
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2010-01-20 16:19:33 följande:
    Hejja Ingis, vilket race det är du kör nu!!!
    Ja...nästan som det du körde i somras....fast bara nästan!
  • ingenjörsbruden

Men det är iofs skönt att det inte är femtielva miljoner saker som ska göras på bestämda tider...

skönt m ngt positivt i denna förnenade karusell
    *startar motorsågen o hotar karusellen lite*

• Hvidbrud

Stod i Ica när jag skrev förra meddelandet därför verkar jag känslokall blommis: nä de största kramarna aka du ku ha! Fy en sån dag!

Lanovia: det VAR mf jag menade

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...