• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Hvidbrud

Lanovia: då ska du känna något mäktigt när det är ditt eget barn som ska döpas.
    Ninnis: ja vi har filmat, så e kan se det när hon blir lite större .
    Sonja: vilket härligt sätt att rensa hjärnan på! Kall frisk luft och varm choklad, jag blir hur snäll aomhelst i hjärtat av bara tanken.
    blommis;
    lanovia: ja ta det lugnt! Kommer ihåg att jag inte orkade gå till grönsaksavdelningen i Ica till sist, det var för långt bort och ont gjorde det, blä! Sitta och fika låter härligt, fixa det sociala innan bebisen kommer och man har lust att stänga in sig i bebiskukongen?
    tänk, snart har du din lilla nya, njut av varje sekund, tiden går ett annat tempo och de är inte då små längre, e blev 5 mån i går och hon är så stoooor, snackar och visar temprament. Får lust till en litet till snart, kanske.... Nä, hua, det vänntar vi lite till med!

• Hvidbrud

Fru bygg: skönt att det ordnade sig med maken, fin gubbe du hittat! Vist känner de små av stämningen!

• Fru Bygg

Hvidis, låter som ett underbart dop för Esther. Skönt att höra att allt gick galant!

• Fru Bygg

De små är riktigt duktiga att känna av stämningen runt omkring sig. Jag har hittat ett av de riktigt bra exemplaren när det gäller make. Satt och tänkte på det igår, hur lyckligt lottad jag är med min underbara lilla familj!

• Hvidbrud

Ja, vet hur det käns. Ibland vågar jag inte tänka på det för tänk om, ja, jag vet inte, blir rädd för att mista det braiha om jag tänker för mycket på det/ erkänner det. Liksom

• lanovia 08

Hvidis jag kan tänka mig att ens eget barn rör upp ännu mer känslor på ett dop. Fy jag får nog hålla mig borta från det dopet.
    Det värsta dop jag varit på än så länge var när en utav mina barndomskompisar fick barn. Hon bor ca 10 mil härifrån och av någon anledning,bla komplikationer hos den nyfödda, fick vi inte till det så att vi hann träffas innan dopet. Alltså såg jag lilltjejen första gången i kyrkan. En supersöt liten tjej och mamman var alltså den kompis som jag växt upp med sedan jag var 3 år. Tror ni jag bölade eller??? Och inte kunde jag skylla grav.hormoner heller.

• lanovia 08

Bruttan, hoppas ni kryar på er snart.
    Härligt med rent hus, underbar vännina.

• lanovia 08

Usch ja, blir också rädd när man tänker på hur bra vi har det. Hur länge får man ha det så här kan jag tänka ibland. Men det är väl precis så man inte får leva och tänka, utan vara glad för det man har.

Fru Bygg skrev 2010-01-20 11:04:27 följande:

De små är riktigt duktiga att känna av stämningen runt omkring sig. Jag har hittat ett av de riktigt bra exemplaren när det gäller make. Satt och tänkte på det igår, hur lyckligt lottad jag är med min underbara lilla familj!
    [/citat]
    Hvidbrud skrev 2010-01-20 11:07:44 följande:
    [citat]
    Ja, vet hur det käns. Ibland vågar jag inte tänka på det för tänk om, ja, jag vet inte, blir rädd för att mista det braiha om jag tänker för mycket på det/ erkänner det. Liksom
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...