• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Thank you, darling!

Någongång kommer han nog ut, ska du se. Förmodligen när du minst anar det

lanovia 08 skrev 2010-01-19 14:55:03 följande:

Jag lovar att sms:a dig. Vare sig du är i fjällen eller inte.Men oroa dig inte du lär hinna åka både till fjällen och hem igen innan det är någon fara. Just nu känns det som den aaaldrig tänker komma ut.
  • Ninnnis

Abslout! Stugan har bastu, öppen spis och panoramafönster mot backen, så det blir nog bra

lanovia 08 skrev 2010-01-19 14:55:24 följande:

Låter som ni kommer få en skön vecka.
  • lanovia 08

Jo förmodligen.
    Men just idag har jag absolut noll av tålamod. Har tyckt att det varit skönt att vara hemma de andra dagarna men idag är det bara långtråkigt och jag tycker något skall hända.

Ninnnis skrev 2010-01-19 14:56:48 följande:
    Thank you, darling!Någongång kommer han nog ut, ska du se. Förmodligen när du minst anar det lanovia 08 skrev 2010-01-19 14:55:03 följande:
  • lanovia 08

Ljuvligt!
    Nästa år skall vi definitivt till fjällen igen.

Ninnnis skrev 2010-01-19 14:57:42 följande:
    Abslout! Stugan har bastu, öppen spis och panoramafönster mot backen, så det blir nog bra lanovia 08 skrev 2010-01-19 14:55:24 följande:
  • Sonja68

lanovia 08 skrev 2010-01-19 14:35:17 följande:

Sonja skulle du vara grinig? Märks inte ett dugg Är det bättre nu än imorse?
    Alltså, jag är inte längre arg på ungarna.
    Men jag stör mig nåt så inni... på makens utbrott igår, som var HELT obefogat och orättvist.
    Att han dessutom inte ber om ursäkt och har mage att låssas vara sur, när det egentligen är JAG som borde vara förbannad, gör mig än mer ilsk
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2010-01-19 15:18:02 följande:

Jo förmodligen. Men just idag har jag absolut noll av tålamod. Har tyckt att det varit skönt att vara hemma de andra dagarna men idag är det bara långtråkigt och jag tycker något skall hända.
    Jag kan dela med mig av händelser.....

Har ringt köksleverantören, försäkringsbolaget, renhållningsverket o persiennföretaget o så har jag packat 5 kartonger i dag o tvättat en maskin med tvätt o hängt den...fattar inte varför inte min lista krymper....
    Ska SEN börja skriva en lista på bara DET jag får gjort o skita i resten o vara nöjd....men just nu måste jag hjälpa till med att komma ihåg smågrejorna!

Ninnis: Låter ljuvligt med skidsemester med bastu o panoramafönster! Tror jag smiter med i ett handbagage....

Sonja: Sicken skitdag....men ja...man ska väl ha såna osså....men kom ihåg att du är BÄST! O Blommis ord är ju som vanligt OUTSTANDING!

Lanovia: Misströsta inte....utan se det som vila innan maraton-loppet!!! Önskar jag kunde sällskapa lite mer med dig här...men ja....har liiiiite att hitta på!

Fru Bygg: klart det är maken som ska göra DIG på gott humör.... det är makens skyldighet när mamman sliter med hjärtegullet som ibland förvandlas till vrålapa/monster!
    Tänkte faktiskt skriva att du skulle muta honom med sex...men jag vågade inte.... tänkte försöka att INTE alltid vara snuskfian här inne...hehehehe!

Dopet är nästa månad den 20:e....hoppas att vi har hunnit komma liiiiite i ordning då....jag som trodde jag tog i när jag bokade den 20e....hahahahha

Nä nu ska jag jaga persiennföretaget igen....

goa ni o tack för att ni finns!
  • ingenjörsbruden
    Sonja68 skrev 2010-01-19 16:00:13 följande:
    lanovia 08 skrev 2010-01-19 14:35:17 följande:
    Alltså, jag är inte längre arg på ungarna.Men jag stör mig nåt så inni... på makens utbrott igår, som var HELT obefogat och orättvist. Att han dessutom inte ber om ursäkt och har mage att låssas vara sur, när det egentligen är JAG som borde vara förbannad, gör mig än mer ilsk
    Hmmm du får nog ta upp det med honom låter det som....ibland så behövs man ryckas ut ur sin bubbla där man tror att man har så rätt så....jag brukar själv sitta i den där bubblan.....
  • Ninnnis

*gäääsp*

Nu har jag tagit en morfar på spikmattan, strax ska jag pallra mig iväg och cirkelgymma. Sen blir det soffan och handboll på tv

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...