lanovia 08 skrev 2010-01-19 15:18:02 följande:
Jo förmodligen. Men just idag har jag absolut noll av tålamod. Har tyckt att det varit skönt att vara hemma de andra dagarna men idag är det bara långtråkigt och jag tycker något skall hända.
Jag kan dela med mig av händelser.....
Har ringt köksleverantören, försäkringsbolaget, renhållningsverket o persiennföretaget o så har jag packat 5 kartonger i dag o tvättat en maskin med tvätt o hängt den...fattar inte varför inte min lista krymper....
Ska SEN börja skriva en lista på bara DET jag får gjort o skita i resten o vara nöjd....men just nu måste jag hjälpa till med att komma ihåg smågrejorna!
Ninnis: Låter ljuvligt med skidsemester med bastu o panoramafönster! Tror jag smiter med i ett handbagage....
Sonja: Sicken skitdag....men ja...man ska väl ha såna osså....men kom ihåg att du är BÄST! O Blommis ord är ju som vanligt OUTSTANDING!
Lanovia:

Misströsta inte....utan se det som vila innan maraton-loppet!!!

Önskar jag kunde sällskapa lite mer med dig här...men ja....har liiiiite att hitta på!
Fru Bygg: klart det är maken som ska göra DIG på gott humör.... det är makens skyldighet när mamman sliter med hjärtegullet som ibland förvandlas till vrålapa/monster!
Tänkte faktiskt skriva att du skulle muta honom med sex...men jag vågade inte....

tänkte försöka att INTE alltid vara snuskfian här inne...hehehehe!
Dopet är nästa månad den 20:e....hoppas att vi har hunnit komma liiiiite i ordning då....jag som trodde jag tog i när jag bokade den 20e....hahahahha
Nä nu ska jag jaga persiennföretaget igen....

goa ni o tack för att ni finns!