• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru Bygg

Jo, det är klart! Det är ju aldrig fel!
    Lite svårt att hinna med ibland bara när man har små småbarn.

• Fru Bygg

Det va ett bra förslag Ingis! Får nog bli en paj eller likn ikväll!

• ingenjörsbruden
    Leksi skrev 2010-01-19 10:45:46 följande:
    Ingis - ett litet tips på ditt kattproblem, har ni ingen som kan ta hand om honom nu under det värsta flyttstöket den sista tiden i lägenheten och den första tiden i huset? När vi flyttade fick våra kissar bo hos mina föräldrar i två veckor, från dess att vi började packa och stöka på allvar i lägenheten till dess vi kommit i något så när ordning i huset (så sängen var ihopskruvad, toalådorna stod där vi visste att det skulle kunna stå, matplatsen var iordninggjord etc.). Katter är ju vanedjur och både att få bebis och flytta är stora omställningar för dem. Har han börjat äta igen?
    önskar att jag hade det...men näääää...syrran har redan en kattusling som hade ätit upp min råttapåtta....o mamma har astma o ska undvika pälsdjur...så SUCK!
    Men jag har fjäskat o borstat o gosat massor med honom så nu "äter" han lite....slickar i sig finmosad kattkonserv....han äter aldrig konservmat...gillar inte konsistensen...så han har alltid ätit bara pellets....men slicka i sig konservmos går bra.....o så dricker han så det är nog ett litet psyk-bryt för honom...
  • Sonja68

Fru Bygg skrev 2010-01-19 13:12:32 följande:

Jo, det är klart! Det är ju aldrig fel! Lite svårt att hinna med ibland bara när man har små småbarn.
    Jag vet precis hur det är. Därför har det så bra effekt, de blir så chockade när de helt plötsligt får sex, om än en snabbis medan lillan vilar middag eller mellan amningarna, så de förlåter nästan vad som helst

Massage är ett bra förslag och såklart god mat, tex paj som Ingis föreslog. Mat o sex funkar på karlar.

Det märks väl inte att jag är lite sur idag INte på er förstås utan på min familj...
  • ingenjörsbruden

Fru Bygg skrev 2010-01-19 13:13:32 följande:

Hur går det med flytten?
    helt hysteriskt.....känner att jag inte kommer någon vart...har ändå packat 4 kartonger i dag....otroligt vad man har grejor!

Syrran passar busan så jag ska hinna med lite.....tur jag har henne!

Blir minst en v hos svärisarna....räknar med 2 veckor. Känns helt ok att bo där....men är så himla frustrerad....vill flytta till huset!!! Nåja....tids nog.

Inbjudningarna till dopet är klar....ska bara promenera ut med 6 st o posta 2....
  • Fru Bygg

Sonja, det märks inte alls!

Jag vet inte varför, men helt plötsligt igen har jag blivit så trött. Ella hade ju sin jobbiga period förra veckan, men nu är hon tillbaka till vanliga glada goa Ella. Jag verkar dock inte ha hämtat mig utan är trött och grinig. Har många saker att göra nu visserligen, kan vara det...

• Fru Bygg

Ingis, härligt att dopinbjudningarna är klara. Förstår att ni ser fram emot att flytta in i det nya huset! Är det nu i helgen som ni flyttar hem till svärisarna?

• Ninnnis

Ingis, då kan du kanske få lite avlastning av svärisarna när ni huserar där?

Gottgöra maken för att man har varit grinig? Är det inte han som ska fjäska och uppvakta för att jag ska bli på bra humör igen? Det måste ju har varit hans fel att jag var grinig från början? Eller har jag missförstått nåågot?

• Ninnnis

Duktigt!

ingenjörsbruden skrev 2010-01-19 13:17:20 följande:
    Inbjudningarna till dopet är klar....ska bara promenera ut med 6 st o posta 2....
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...