• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68
    Sonja68 skrev 2010-01-20 08:28:24 följande:
    Så fint! Vilken fin, minnesvärd ceremoni för lilla Esther
    Även om hon själv inte lär minnas nåt Men ni kan ju berätta!
  • lanovia 08

Ingis, tack för tipset. Har lagt ner ett par varma sockar nu.

• lanovia 08

Hvidis, låter som ett riktigt fint dop.

Jag blir lättad över att höra fler som gråter på dop. Trodde jag var ensam i världen om detta, får alltid sitta och kämpa mot tårarna eftersom alla andra bara ser så glada ut. Men jag blir ju så rörd och lycklig när jag ser de små liven.

• lanovia 08

Sonja är det bättre idag? Har du fått pratat med maken nu?

• lanovia 08

Vad har hänt med Daa? Har varit väldigt tyst från henne länge nu. Hoppas du mår ok ialla fall. *orolig*

• lanovia 08

Nähä nu skall jag gå och lägga mig o läsa. Skall iväg på fika sedan och idag är en ont i magen dag så jag tänkte ta det lite lugnt nu, vill ju vara fit for fight vid fikan.

• Sonja68

Jo, tack. Känns bättre idag. Men jag har INTE pratat med maken. Han försöker vara sur på mig (förstår själv inte varför och jag sa det åt honom igår och att det borde vara jag som var sur/arg/sårad eftersom han obefogat anklagar mig för vissa saker).
    Jag är en sån person som inte orkar gå omkring och vara arg och sur, tycker det är löjligt. Så jag gav honom några pikar om hans beteende och tack vare mig så pratar vi med varann igen.
    Tror att han innerst inne vet att han var orättvis, men det tar emot att erkänna det.

Var i pulkabacken med lilla K i två timmar igår kväll, medan T hade slalomträning. Det var bra för att rensa bort alla negativa tankar. Varm choklad i pausen och röda rosiga kinder när vi kom hem

• Sonja68

Jaa, VAR är Daa?? Hur är det med dig, gumman? *orolig*

• Ninnnis

Jag tror jag kan våga mig på att säga att Daa finns i kulisserna, men inte har ork att skriva. *skickar en kram*

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...