• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2010-01-20 16:00:41 följande:

Vad hade ni tur i oturen med? *gnuggar förvirrat geniknölarna*
    Hvidis o Batman hade ett mf innan de plussade m E....tror att det kan vara det hon menar...de plussade månaden efter mf:et
  • lanovia 08

Men hjälper det även för att få igång eländet? Trodde det var mer något man använde sig av när värkarna redan börjat.

Sonja68 skrev 2010-01-20 12:47:16 följande:
    Lanovia: Jag säger det igen: höftrullningar med lätt böjda knän, kör höfter och bäcken i en åtta. Det öppnar också upp bäckenet rätt bra.
  • lanovia 08

Jo mf:t känner jag till. Men kunde ändå inte få hjärnan att tänka hela vägen. Men så var det nog hon menade jag.
    *hör hur det ekar inne i hjärnan*

ingenjörsbruden skrev 2010-01-20 16:03:10 följande:
    lanovia 08 skrev 2010-01-20 16:00:41 följande:
    Hvidis o Batman hade ett mf innan de plussade m E....tror att det kan vara det hon menar...de plussade månaden efter mf:et
  • ingenjörsbruden

Denna dag har osså gått i 190.....tur att det inte är mkt kvar att packa... Nu har vi bara den servicen vi använder o de glasen, grytorna o stekpannan kvar att packa, micron, vattenkokaren (bra till busans mjölkersättningsmat) o så våra kläder.....BARA lite kvar...hahahhaha

Mormor har passat sitt barnbarn idag o myst massor!
    O i morgon kommer syrran o passar Ballabus ett par timmar så jag hinner komma liiiiite längre!

På lördag så flyttar vi in hos svärisarna o på söndag så kommer det att springa runder ett par skållade troll här o flytta allt!
    De skållade trollen är jag, maken o hans bror o svägerska.

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2010-01-20 16:04:34 följande:

Jo mf:t känner jag till. Men kunde ändå inte få hjärnan att tänka hela vägen. Men så var det nog hon menade jag.*hör hur det ekar inne i hjärnan*
    Känner igen det där...o jag kan MKT väl ha fel...det har ju hänt både en o annan gång..hahahahaha
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2010-01-20 16:03:17 följande:

Men hjälper det även för att få igång eländet? Trodde det var mer något man använde sig av när värkarna redan börjat.
    Tror det....det hjälper spillevinken att komma ner i bäckenet o så....så det kan mkt väl få igång det hela....
    jag dansade mig svettig dagen innan värkarna gick igång....
  • lanovia 08

Först skall jag vila innan jag tar till något sådant känner jag. Skall gå o lägga mig lite.
    ingenjörsbruden skrev 2010-01-20 16:10:12 följande:
    lanovia 08 skrev 2010-01-20 16:03:17 följande:
    Tror det....det hjälper spillevinken att komma ner i bäckenet o så....så det kan mkt väl få igång det hela....jag dansade mig svettig dagen innan värkarna gick igång....
  • lanovia 08

Du har kommit en bra bit i packningen Ingis, skönt! och nu lämnar ni snart lägenheten. Spännande!!!

• ingenjörsbruden

Måste berätta om min allra käraste ballabus!

Hon är så sjukt nyfiken....ska kolla allt o har snorkoll på var jag är, pratar massor o är helt tossig i att stå o hoppa!
    En riktigt spralla!

O så är hon sååååå duuuuuktig med att äta....äter nu smakportioner som hon slukar o så havregrynsgröt (sempers milda för 4 månader) som hon verkligen älskar!
    Nu efter 1,5 v har hon fått in snitsen med att svälja ordentligt utan "omtag" (maten får hjälpas in 1-2 ggr till).

O så är hon kittlig...nästan överallt! Under fötterna, insidan av låren, på magen o på sidorna, i armhålorna....hahahaha det är väl näääästan hela tösen!

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2010-01-20 16:13:10 följande:

Först skall jag vila innan jag tar till något sådant känner jag. Skall gå o lägga mig lite.
    Bra strategi....vila dig i form o när du e trött på det.....dansa m mkt höftrullningar, gärna yogaboll, putsa fönster o ät stark mat o så så klart.....FÄRDKNÄPPEN...men kanske mest för att den är trevlig...hehehehe...det ska visst till sådana mängder som 1 dl....men det behöver väl inte maken få reda på...hahahaha!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...