• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Appropå bebissugen Hvidis, var det du eller rör jag ihop dig med någon annan som inte fick bli gravid inom ett år efter kejsarsnittet?

• Hvidbrud
    Ninnnis skrev 2010-01-20 11:32:14 följande:
    (sorry, kunde inte låta bli)
    Ahhhhh!!! Hi hi! Så fel det kan bli!

Lanovia: ihhh, det är så spännande!!!

Nä, nu får jag äta något innan lillmonstret vaknar och ska få all min uppmärksamhet. Mad, blöja, kläder, kräm i ansiktet och leka med bästa bollen på mattan. Oh. Vaccination i morgon, jag gruvar mig redan?
  • Fru E

Lanovia-ja risken finns att budgivningen är igång på det första huset innan vi hinner titta på det andra. Men å andra sidan så har maken redan uttryckt att han tycker att det andra huset är för litet, dvs bara 3 sovrum och inget arbetsrum/gästrum så han verkar inte så sugen på det oavsett. Men visst är det fräschare än det första!

• Hvidbrud

Lanovia: det e jag.... Men det är nog bäst så, vill ju att lilla e ska få mamma ifred ett pår år. Hon ska ju helst kunna gå själv först och slippa blöja vore skönt. Man vet ju inte inte hur lång tid det tar andra ggn. Vi hade ju tur i oturen sist.

• Daa

Bäst att titta in och säga hej:
    Hej.

Som Ninnis skrev befinner jag mig i kulisserna just nu. Läser det ni skriver, känner med och reagerar.
    Men jag känner mig väldigt nere just nu och är i det närmaste kriminellt negativ.

Tack för alla kramar och all omtanke.

Jag kommer att komma upp ur det här djupa deppdiket, kanske ganska snart. Dessvärre lär deppdikena lura här och där under lång tid framöver. Men det tar vi då.

Många kramar till er alla.

• Ninnnis

Finaste Daa, här kommer en hel drös med mina varmaste och innerligaste styrkekramar! *svisch* Känner du hur de flyger norrut?

• Daa

Nej, men jag tror jag hör dem.

Ninnnis skrev 2010-01-20 12:16:42 följande:
    Finaste Daa, här kommer en hel drös med mina varmaste och innerligaste styrkekramar! *svisch* Känner du hur de flyger norrut?
  • Sonja68

Daa: kram, kram, kram från mig. Jag är så nära så jag hoppas du kan förnimma dem?

EA: Ja, husköp kan göra en tokig Känner igen mycket!
    Jag skulle satsa på det större huset. Som man kan växa i. Och fixa eftersom. Om det inte är ALLTFÖR mycket och dyra grejer att göra.
    Men ha lite is i magen, och kolla på det andra också. Ju fler man kollar på desto bättre bild får man hur mycket hus man får för pengarna sas.

Fjällis; Massage... härligt! Jag har precis varit på Ansiktszonterapi. Och det var så härligt att jag somnade !
    Hoppas du och maken kryar på er.

Lanovia: Jag säger det igen: höftrullningar med lätt böjda knän, kör höfter och bäcken i en åtta. Det öppnar också upp bäckenet rätt bra.

Det var fler jag skulle kommentera, men det flög ur huvet just nu. Men jag tänker på er i alla fall!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...