• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Ja, men träning som träning!

passionsblomman skrev 2010-01-19 16:43:48 följande:
    Handboll handboll handboll!!! UTAN att ha tränat frstJag bara gör min son sällskap ner till HANS träning nu först.
  • Jenny står brud 090801

Hej tjejer. Jag har lite svårt att hinna med här för tillfället, men förhoppningsvis blir det bättre snart...läser vad ni skriver men som vanligt den senaste tiden har jag inte energi till att kommentera. Dessutom har de tagit bort datorn i mitt arbetsrum för den skall bytas, så nu är jag utan dator där nga dagar vilket inte gör det bättre med att hinna med här precis.

Blir denna och halva nästa vecka oxå iaf som jag jobbar mycket. Sen vet jag inte vad som händer. Får se helt enkel, men det har faktiskt funkat som det är nu när jag tar det lugnt om kvällarna.

Till helgen skall vi till Göteborg, ska bli så mysigt att träffa alla kompisarna igen!

Många kramar till er alla...

• passionsblomman

Eller hur?

Och förresten har jag just skottat en jäkla massa blötsnö så nu har jag faktiskt tränat själv också.

*svettas*

Ninnnis skrev 2010-01-19 16:47:06 följande:
    Ja, men träning som träning!
  • Villemoa

lanovia: Moa blev 22 månader den 11:e så i mars blir det 2-årskalas

Ninnis: har du en dator i fjällen? För kommer spillevinken när du är på semester så måste du ju meddela oss andra Om det inte är nån annan som har lanovias nummer förstås...

• ingenjörsbruden

Lanovia: Kom att tänka en bra grej som jag missat att ta med till förlossningen....varma goa sockar!!!! Det var lite dragit i förlossningsrummet så jag frös om fötterna...men hade INTE packat strumpor....så jag födde Isabella iförd hennes pappas träningssockar i strl 45!! Men jag frös inte om fötterna!

Blommis: åååh handboll! Det är så himla roligt, både att spela o titta på!

Ninnis, energi?!?!?!? Nääää men adrenalin! DET kan jag dela med mig av till dig!

Massa t alla!

• Hvidbrud

hej alla goa. Bara en snabb godnatt från oss! Ljuvligt barndop- enormt rörande, batman fällde en stor tår när han skulle säga tack för esther vilket ledde till att intet öga var torrt. Mina brorsöner sjöng, då grät jag igen, sen tände vi alla ljus för Esther och dem där inte kunde vara med, då grät vi igen... Vackert var det iallafall!
    Godnatt sesimorgon!

• passionsblomman

Underbart!
    Hvidbrud skrev 2010-01-19 23:37:53 följande:
    hej alla goa. Bara en snabb godnatt från oss! Ljuvligt barndop- enormt rörande, batman fällde en stor tår när han skulle säga tack för esther vilket ledde till att intet öga var torrt. Mina brorsöner sjöng, då grät jag igen, sen tände vi alla ljus för Esther och dem där inte kunde vara med, då grät vi igen... Vackert var det iallafall!Godnatt sesimorgon!
  • Sonja68
    Hvidbrud skrev 2010-01-19 23:37:53 följande:
    hej alla goa. Bara en snabb godnatt från oss! Ljuvligt barndop- enormt rörande, batman fällde en stor tår när han skulle säga tack för esther vilket ledde till att intet öga var torrt. Mina brorsöner sjöng, då grät jag igen, sen tände vi alla ljus för Esther och dem där inte kunde vara med, då grät vi igen... Vackert var det iallafall!Godnatt sesimorgon!
    Så fint! Vilken fin, minnesvärd ceremoni för lilla Esther
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...