• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

EA, spännande. Då är det bara att vänta och se vad ni tycker om huset imorgon när ni tittar.

Blommis, din son kan verkligen vara glad för att han har en sådan förståndig mamma. Och bra att du lärt honom att inte ta skit.

Villemoa håller tummarna för jobbet. Vet du när du kommer få höra något?

• lanovia 08

Stackars Bruttan! Hoppas de kommer fram till vad det är snart så du kan få behandling. Bra att du har en underbar make som tar hand om dig.

• lanovia 08

Håller med överbakad lax lät supergott. Skall tillagas så fort möjlighet ges.

• lanovia 08

Jag måste säga att spillevinken är riktigt uppfinnelserik, alltid hittar h*n nya sätt att plåga sin mamma lite. I eftermiddag känns det som att någon har krypit upp i slidan och sitter där o nyps. Riktigt hugger/svider till mellan varven (täta varv är det också)

• lanovia 08

Tack. Var så trött att jag la mig o läsa....1h senare vaknade jag.

EA&MJ skrev 2010-01-18 18:56:36 följande:

Lanovia-grattis till en lyckad promenad, skönt att känna att man förtjänar vilan lite extra
  • Jenny står brud 090801

Hej alla goa tjejer. Nu är jag hemkommen från en fika med en jobbarkompis, mysigt!

Min helg har varit helt underbar, riktigt slappat. Bara suttit och stickat framför tven, ätit gott och tjatat Männen har varit ute i skogen och så har de lagat mat till oss så inte ens det behövde vi göra. Sen fick jag veta att tjejen är i precis samma sits som jag när det gäller cykeln efter p-piller. Vi slutade samma månad och har samma problem. Vi känner inte varandra jätteväl, men tillslut kom det på tal och då var det så skönt att prata med någon som känner likadant. Då känns det även som det faktiskt kan vara på det här viset ibland efter man slutat med pillerna.

Nu skall vi laga lite mat, sen tror jag att det blir en bok i sängen som gäller.

*Skickar en stor kram till alla*

• Villemoa

Överbakad lax inte bara låter gott, det ÄR supergott!

lanovia: den här veckan skulle de höra av sig, det brinner lite i knutarna för dem eftersom terminen redan har börjat. Jag sa att jag kunde börja från fredag denna vecka men att jag då vill slippa ha några lektioner så jag kan sätta mig in i arbetsmaterialet och planera. Det tyckte iaf arbetslagsledaren lät som en vettig idé.

Ska börja testa med äl-stickorna nu på onsdag också, beräknad äl är 24:e så ni får allt hålla tummarna för mig flera gånger den här månaden

Jenny: hur funkar det att jobba nästan dubbelt så mycket? Hur länge är kollegan sjukskriven och vet de om det blir förlängt?

• lanovia 08

Godmorgon girls!

Villemoa då är det inte långt tills du får veta något. *håller tummarna för både jobb och ÄL=>resultat*

• lanovia 08

Jenny skönt att du hittat en kompis att prata med som genomgår det detsamma. Är ju alltid trevligt att inte känna sig ensam.

• lanovia 08

Här var inte många gröna pluppar. Tror jag går och umgås med boken istället för att sitta här och skriva gojja.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...