• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden
    Fjällbruttan skrev 2010-01-17 14:24:30 följande:

IIiiihhhh... det räckte att jag läste för att jag skulle bli helt utmattad!!Men det är skönt att läsa om nån med energi, då inser man att den finns där nånstans, den kommer tillbaka nångång..Babysim är fantastiskt kul!! Saga älskade det, se bara till att lillan är mätt i magen Kram
    hahahah blev själv trött när jag läste mitt inlägg igen....hahahaha
  • ingenjörsbruden

Usch....pappa har äntligen kommit hem fr sjukhuset....men nu är katten kass...han har gått ner massor o har nu slutat äta....orkar inte detta.....men han har gjort det innan när han varit deprimerad....o ja....så här lite tid som han har fått sen Bella föddes....ja det har han aldrig råkat ut för.....det värsta är att jag inte riktigt hinner med honom just nu innan flytten....men det är bara att prioritera om....

Nä nu är det blöjbyte o lite mat som gäller för min lilla vrålapa....

• lanovia 08

Jobbigt med katten Ingis. Du får försöka ge honom lite tid i veckan ialla fall.

• passionsblomman

De ringde just från sonens skola. Någon har varit dum mot honom och han grät så det skvalade. Vad han hittills sagt är att en viss flicka "säger saker så han får känna sig ny".

Nu har jag tackat för att de ringde, lyssnat på hur de tänker göra och poängterat rätt hårt vad jag själv nog tycker vore läge för.

Mitt hjärta!

• lanovia 08

Blommis Förstår att det svider rejält i hjärtat.

• lanovia 08

Nu har jag varit på en underbart skön promenad, tog ca 1h dvs gick långsammare än vanligt. men vad gött det var att röra på sig. Nu är jag i gengäld helt slut och skall vila tills det är dags att göra middag.

• Ninnnis

Usch Blommis, jag förstår att det skär i hjärtat. Tyvärr kan barn vara både obetänksamma och elaka ibland. Lyckligtvis har din son en enormt klok och kärleksfull mamma, vilket är guld värt när det är jobbigt. Din son verkar dessutom vara en förståndig och trygg liten herre i grunden, så jag hoppas verkligen att han kan komma igenom detta med hjälp av er andra i hans omgivning. Hur går man vidare med detta, från skolans och ert håll?

• Ninnnis

Helt ok, tack

lanovia 08 skrev 2010-01-18 10:02:45 följande:

Hej Ninnis. Läget idag?
  • Ninnnis

Sov gott, Lanovia!

Ingis, hoppas katten blir gladare när ni är på plats i huset och saker och ting blir lite lugnare. Skönt att det har gått bra med pappa i alla fall!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...