• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • passionsblomman

Bruttan, det svider i mitt hjärta när jag hör om ärkeaset och hans prioriteringar. Det finns tyvärr gott om likadana exempel i min rätt omedelbara närhet.

Med påföljden att jag sitter på julen och tröstar storgråtande syskonbarn. Det finns saker som inte går över fast man fyllt 18.

Och de finns folk jag önskar det gick att b-a-n-k-a vett i.

• Fru Bygg

Jag var hos läkaren idag för jag har haft ont i min axel sen i måndags och det verkar inte gå över. Fick konstaterat att det var en inflammation i två muskelfästen och ngn gelepåse som man har i axeln. Fick ett recept utskrivet på antiinflammationstabletter (heter det så?), men det kan dröja upp till 2 månader innan jag är smärtfri. Tradigt..
    HAr fått rekommendationer att gå till en sjukgymnast också.. Det är mkt som ska göras, vem passar Ella då?

• Fru E

Fru Bygg-ja att ha ont är dryyyyyygt! Speciellt när man inte vet vad man ska göra för att det ska bli bra

• Jenny står brud 090801

Fru BYgg: Vad har du gjort med din axel? Var det svinsprutan för dig oxå? Jag har ju fortfarande ont i min axel även fast det var tre månader sedan jag tog den... blev lite nyfiken eftersom jag inte hört att någon annan blivit så dålig av den...

• Jenny står brud 090801

Nu måste jag städa, våra kompisar kommer om några timmar. Ska bli sååå mysigt!!

• Fru Bygg

Hej Jenny! Jag tog min spruta i vänster axel och det är högra som gör ont nu, så det är det inte. Jag vet inte alls vad jag har gjort. Ha det så trevligt med vännerna ikväll.

• Fru E

Fru Bygg-jodå det är rätt bra tack sitter på min pilatesboll och jobbar vilket har gått över förväntan *glad*

• Fru E

I helgen blir det först Ikea med tjejerna, sedan fika hos de husbyggande vännerna (eller de bygger rättare sagt den friggebod som de ska bo i under minst ett år) och sedan fortsatt fixande här hemma inför ev försäljning om vi vill ha huset som vi ska titta på på söndag. Ända grubblet är än så länge poolen som finns med

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-01-15 14:25:02 följande:
    Bruttan, det svider i mitt hjärta när jag hör om ärkeaset och hans prioriteringar. Det finns tyvärr gott om likadana exempel i min rätt omedelbara närhet. Med påföljden att jag sitter på julen och tröstar storgråtande syskonbarn. Det finns saker som inte går över fast man fyllt 18.Och de finns folk jag önskar det gick att b-a-n-k-a vett i.

Och här kommer ett ego-inlägg som heter duga!!
    Läs om ni orkar, scrolla fort nedåt annars!!

DET DUMMA JÄVLA ASET MESSADE OBS!!MESSADE!!! MOA PÅ SKOLAN ATT HON SKULLE TILL MIG!!
    Med den följden att hon missade bussen hit eftersom hon inte kollade på telefon förrän efter skolan (och de ska INTE ha mobiler i skolan).
    JAG ringer och letar henne 10 minuter eftersen hon borde varit här, sen ringer JAG ärekaset och undrar vad han håller på med????!!!
    Nämen oj, jag tänkte inte på det.. ehh.. alltså att ringa dig...
    NÄHÄ?? vad i h-vete tänkte du med när du messade då istället för att RINGA till hennes klassrum (finns direkttelfon) ??
    Inget svar... förstås, han har inget att säga utom att GNÄLLA fram att ja, ja fåt väl åka hem då...

Satanshelvetesjävlaasjävlakräkhelvetsskitfan!!!!! (Ursäkta mitt vackra spårk)

Fan-skapet kom inte hem förralördagen som han lovat, han for bort igår fast han var ledig och sket i att kmma hem idag...
    Nu har jag krävt egen vårdnad om barnen, sagt att han får ha dem helger när det passar mig och flickorna, och kanske vissa veckodagar om det passar och han råkar var ledig, så då kan han vara knulla bäst fan han vill! (ja, jag sa så!)
    Det tyckte han lät br.... Uäck!!!!! Och så sa jag att jag SKULLE ha barnen i slutet av Juli och början av augusti, för då ska vi på Gotland!

Så nu kommer Moa upp med en ordinarie buss i kväll, hon var nöjd över det, Iza är på ridning och sover hos en kompis och imorgon skulle han visst sätta in pengar för vårdnaden...

Färdig.....

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...