• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Hehe vi har pratat på det själva. Han har sagt länge att det vore den bästa present han kunde få. Nu har jag ju haft sådant här ont tidigare utan att spillevinken tittat ut så jag tar det bara som att kroppen förbereder sig och att vi kommer få vänta ett tag till.

Fjällbruttan skrev 2010-01-15 10:09:23 följande:
    Lanovia... hmm... vad tänker du ge maken i present??En spellevink kanske Tänker bara på ditt magonda.... *fnissar*Ta det lugnt och gör saker pö om pö, precis osm du skrev, och känner du dig trött, sov!!!! Sömn blir en bristvara sen ett tag
  • lanovia 08

EA, du kanske skall ge pilates fler chanser? Jag har aldrig gått på det själv, men som du skriver verkar det ju vara något som du behöver.

EA o Ninnis förstår eran brist på tålamod. Varför kan inte saker få hända IDAG? Behöva gå och vänta på remisser och provsvar är segt.

• Fru E

Ninnis-njaaee hennes tidsplan är bara mina vilda spekulationer

Lanovia-godmorgon igen då

• lanovia 08

Ingis jag sover med en kudde mellan benen, och kudde under magen och extra kudde för huvudet. Den sista förstår jag inte varför ajg helt plötligt behöver men utan den blir det inte skönt.

• lanovia 08

Ingis, nej skall inte göra något avancerat. Har baserat det på vad vi har hemma. Är ni nyfikna kan ni få menyn.
    Förrät: Bruchetta
    Huvudrätt: Baconinlindad kycklingfilé med Franska örtercreme fraich och risotto (smaksatt med kantareller tror jag).
    Efterrätt: Var tänkt att bli vaniljpannacotta, men när vi var o handlade hittade maken ett annat recept på något som jag inte vet vad det heter, men det får nog bli den.
    Eller 2 efterrätter???

Frågan är bara vad som skall drickas till. Om jag skall köra på dricka till oss båda eller gå in och köpa öl alt liten vinflaska till maken.

• Fru E

Lanovia-har lovat mig själv att ge pilatesen fler gånger just för att jag behöver det så tålamod återigen

• lanovia 08

Bruttan, tycker det låter så fint med pippi långstrump på begravningen med tanke på anledningen.

• lanovia 08
    Ninnnis skrev 2010-01-15 10:18:20 följande:
    Jooooo! Men det var ju bara vovven som var vaken Jag snuffade lite extra på maken innan jag gick imorse. Han luktar så gott när han sover...
  • lanovia 08

Ingis, vad rolig lilltjejen är som tränar även på natten.
    Ha en bra dag och slit inte ihjäl dig.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...