• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Tålamod, tålamod, tålamod. Detta ord.

EA&MJ skrev 2010-01-15 10:44:19 följande:

Lanovia-har lovat mig själv att ge pilatesen fler gånger just för att jag behöver det så tålamod återigen
  • lanovia 08

Nej nu måste jag nog gå och sätta fart om jag skall hinna något. Varken bröd eller tårta gör sig själv vad jag förstått.

• Fru E

Det påminner mig om att jag lovat att baka och bjuda våra grannar som ska bygga friggebod i helgen på fika
    Ska bara bestämma mig vilket recept jag ska prova och sedan handla lite

• Leksi

EA - Jag ÄLSKAR pilates!! Så bra för hållningen och hela core-muskulaturen. Och som nedstressning när man är uppe i varv. Men det ÄR svårt att lära sig alla detaljer så ge det minst fem gånger innan du väljer om det är något för dig eller inte. I början märker man inte så mycket resultat heller för att man ofta inte gör rätt. Men det är ger sig bit för bit och till slut kommer andningen på rätt ställe också!

• lanovia 08

Trevligt!

Ninnnis skrev 2010-01-15 11:36:08 följande:
    Lunch med favvokollegan!
  • lanovia 08

Ninnis, har inget recept på huvudrätten. Inte mer än risotton och den gör jag enligt orginalrecept, tillsätter bara kantareller och skippar parmesanost.
    Kycklingen tänkte jag improvisera ihop.

• lanovia 08

Vilket dåligt humör jag blivit på av värken idag. Hade inte märkt det innan men ringde maken och det var nog ett samtal han hade klarat sig lika bra utan. Var inte någon rolig fru han fick prata med.

• Ninnnis

Gumman, jag är säker på att han gärna pratar med sin höggravida fru på sin födelsedag, oavsett humör!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...