• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Hehe dusch tillsammans, vem av oss skall stå på utsidan? ryms bara jag i en dusch nu. nejdå så stor är jag kanske inte men nästan.

Vi får se hur det går med maten. Jag gör så mkt jag orkar resten får han hjälpa till med när han promenerat klart med hunden.

Också har jag alkoholfri champagne hemma så den tänkte jag vi skulle dricka idag. Blir inte lyxigare än man gör det.

Fjällbruttan skrev 2010-01-15 12:45:31 följande:

LÄGG AV!!!! Det är jättemysigt att laga mat tillsammans, ni kan dricka nåt gott till, tex jordgubbssaft med limeklyftor och massor av is, förbered maten, ta en dusch tillsammans och sätt er sedan och njut! Med levande ljus!Disken bör får stå tills imorgon så den mognar inför diskningen Se en bra film tillsammans sen, eller spela spelet... eller lägg er och kramas!
  • lanovia 08

Hur kan man prioritera bort sina barn.
    Hur reagerar det på att pappan inte vill ha dem hos sig? Men tur för dig för då får du ha dem istället.

• Fjällbruttan

lanovia 08 skrev 2010-01-15 14:01:48 följande:
    Hur kan man prioritera bort sina barn. Hur reagerar det på att pappan inte vill ha dem hos sig? Men tur för dig för då får du ha dem istället.

Du, det har jag också funderat på... även varför han inte lyckas betala in sitt underhåll EN ENDA GÅNG I TID.... jag skulle tycka det var fruktansvärt pinsamt att exet´s nya kärlek betalar för ens egna barn... helst som ärkeaset har bättre eknomi än vi två tillsammans...Men han bryr sig inte i sånt...

Baarnen är inte alltför glada, men konstaterar bara att mamma, du har ALDRIG prioriterat bort oss... känns gott i hjärtat
    Och skönt att maken anser att mina barn lika mycket är hans, dvs pussar, kramar och skäller på dem lika mycket.

Det var bara ärkeaset som tyckte vi var konstiga då vi tog med alla barnen på bröllopsresa/semester i sommar... men vi är ju en familj! 

• lanovia 08

Nej nu skall jag gå och sätta mig en stund i soffan innan det är dags att ta fram kockkunskaperna.
    Stänger av datorn för annars hamnar jag bara här hela tiden.

• lanovia 08

Tur att du hittat en sådan bra man nu. Både för dig och barnen!

• Fjällbruttan

lanovia 08 skrev 2010-01-15 14:08:26 följande:
    Tur att du hittat en sådan bra man nu. Både för dig och barnen!

Jepp, kommer aldrig mer att önska nåt i ett lotteri för jag har dragit högvinsten
    Utom när jag är sur....*visslar lite*

Hoppas ni får en toppenkväll... ni kan duscha tillsammans, älskling kan frysa lite om ryggen

• Fru Bygg
    Ankan80 skrev 2010-01-15 09:29:16 följande:
    Det är 8 april. Du är 3 veckor efter? Fru Bygg skrev 2010-01-14 17:27:41 följande:
    Tror du blandar ihop mig med Leksi. Jag har ju redan min lilla prinsessa.
    Men spännande att det börjar närma sig!
  • passionsblomman

Jaha, då råkade man få en gris-spruta i förbifarten...

Vi skulle med sonen för andra sprutan idag och sambon sa till sköterskan "jamen vi då? Vart ska vi gå?"

Hit sa hon och pekade på stolen För de hade massor av doser extra. Så nu är sambon lite matt och yr, sådär fem minuter efter sprutan...

Tur att det jämt är jag som får allting för han är verkligen nära döden varje gång an nyser!

• Fru Bygg

Åh, vad jag blev hungrig av allt matprat. Vi blev precis bortbnjudna till svägerskan på fondue ikväll. Det är aldrig fel!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...