• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fjällbruttan

Ninnis, mysigt att få hem grabbarna!!
    Men ... var det inte liiiite mysigt att få en puss av maken??
    bara hunden??

• Fjällbruttan

Ankan, kul att se dig, glömde skriva det i går, fast jag minns inte så mycket nu för tiden...
    Hoppas allt är väl med dig och lill-ankan!!

• Fjällbruttan

Ha!!! Snart får jag till en hel sida själv, har jag aldrig prövat förut

• ingenjörsbruden

Naaaaw vilken morgonväckning, Ninnis! Så härligt!

Lanovia: låter mysigt med födelsedagsfirande hemma med finservisen dukad i finrummet! Hoppas du inte valt superavancerad mat så du kan vila lite osså mellan varven i köket. Känner igen det där med ont i höfterna....testa o palla upp med massor av kuddar mellan knäna osv.... Du får kanske passa på o ta en "morfar" under dagen Älskar det uttrycket!

Fru Bygg: Ja det är mysigt att vakna först....härligt att ligga o titta på dem när de vaknar osså....

Jag fnissade så jag höll på att väcka stumpan inatt....hon bökade runder så jag var tvungen att kolla vad hon gjorde.....hon låg o lyfte upp benen mitt i luften o så slog hon händerna på knäna....hahahahhaa mitt lilla träningsfreak! Tränar även i sömnen!
    Bara hon lär sig att plutta in nappen i munnen igen så kan hon sova i eget rum!
    Ballan åt en hel smakportion potatispuree o mild havregrynsgröt i går....inte lätt att svälja...men får man försöka ett par gånger så kommer man på det.....liiiite iallafall.

Idag är det MASSOR som jag ska fixa...så jag tittar bara in här som hastigast...Mormor är här o passar sitt barnbarn så jag håller på att storstäda, flytta runt på flyttkartonger, ska packa lite o så ska jag avsluta ett projekt till en väninna....
    Ja....bäst jag lägger på ett kol nu....

Blommis: Har du ritat ett ägg o en spermie på sandsäcken ännu?! *KRAMAR MASSOR*

till er alla

• Fjällbruttan

Ähhh... orkar inte det...

Hoppas det är bra med er andra, nu är skallen tommare än vanligt,
    tror jag ska gå och fylla den med lite frukost

Tänker på er alla men minns inte vad jag ska skriva...

Kram

• Fru E

Ninnis-ja men det gör vi väninnan ligger i startgroparna nu i verkstaden (gissningsvis med start i början av sommaren eftersom hon ska springa göteborgs varvet) vilket gör att tålamodet tryter ytterligare och man blir en "bitterfitta"

• Ninnnis

Jooooo! Men det var ju bara vovven som var vaken Jag snuffade lite extra på maken innan jag gick imorse. Han luktar så gott när han sover...

Fjällbruttan skrev 2010-01-15 10:10:19 följande:
    Ninnis, mysigt att få hem grabbarna!!Men ... var det inte liiiite mysigt att få en puss av maken??bara hunden??
  • Ninnnis

Bruttan, vad skönt att alla är överens om hur svärmor vill ha begraviningen. Och vad bra att ni får med Pippi

• lanovia 08

*gäsp* la mig på sängen för att läsa lite. Blev inte många sidor i boken, men nästan en timmes sömn. Gött!
    Nu är jag pigg och skall nog orka baka lite. Skall baka lite bröd och makens tårta då hans familj kommer hit imorgon.

• Ninnnis

Välbehövligt och välförtjänt, Lanovia!

EA, men då har ni ju goda chanser att hinna före väninnan

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...