• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Det gör han iof. Han sa precis att han skulle komma hem och ta hand om mig sedan då han förstod att jag hade ont idag. Så nu sitter jag här och bölar för att han är söt istället. var det någon som sa hormoner??

• lanovia 08

Vad gäller mat finns en risk att han får vara glad för att jag planerat den men sedan hjälpa till o laga den själv. Men vi får se sedan, kanske bättrar sig under dagen.

• Fjällbruttan

lanovia 08 skrev 2010-01-15 12:39:20 följande:
    Vad gäller mat finns en risk att han får vara glad för att jag planerat den men sedan hjälpa till o laga den själv. Men vi får se sedan, kanske bättrar sig under dagen.

LÄGG AV!!!! Det är jättemysigt att laga mat tillsammans, ni kan dricka nåt gott till, tex jordgubbssaft med limeklyftor och massor av is, förbered maten, ta en dusch tillsammans och sätt er sedan och njut! Med levande ljus!
    Disken bör får stå tills imorgon så den mognar inför diskningen
    Se en bra film tillsammans sen, eller spela spelet... eller lägg er och kramas!

• Fjällbruttan

Hormoner kan göra det mest fantastiskt underliga saker med ens kropp....

• Ninnnis

Lunchen var trevlig! Bara vanlig lunch i lunchrummet med min gulliga svenska kollega, bland andra. Hon hann bara jobba ett halvår innan hon födde barn, nu har hon precis kommit tillbaks från mammaledigheten. Det gör jobbfikorna och luncherna så mycket trevligare

• Ninnnis

Jag ska tillägga att mina andra kollegor också är väldigt trevliga, men hon och jag har verkligen klickat, vilket är extra kul!

• Fjällbruttan

Låter jättemysigt med lunch med trevlig människa, även om det "bara" är i lunchrummet
    Själv åt jag mannagrynsgröt till frukost/lunch och läste en tidning....

Men ärkeaset ringde jusst och undrade om barnen kunde sova här i natt med för han är hos sin nya donna, och jag är så glad att de kommer hit så jag tackade glatt ja
    Älskar att ha barnen hemma!!

• lanovia 08

sådana kollegor är underbara att ha!

Ninnnis skrev 2010-01-15 13:33:03 följande:
    Lunchen var trevlig! Bara vanlig lunch i lunchrummet med min gulliga svenska kollega, bland andra. Hon hann bara jobba ett halvår innan hon födde barn, nu har hon precis kommit tillbaks från mammaledigheten. Det gör jobbfikorna och luncherna så mycket trevligare
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...