• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Sonja68

God morgon!
    Gissa vad?! Mitt hus är GÄSTFRITT !!!
    Kalaset igår gick bra. Tanja var överlycklig över sin hett efterlängtade trollerilåda. Hon och en äldre kompis tränade och framförde sedan trolleritrick för oss. Jättekul!
    Nu är det slalomskola för Katja på lördag morgon, och så Tanjas "barnkalas" för tjejerna i klassen på söndag.
    Men nu är i alla fall vårt hus VÅRT och de där grejerna känns lättare när man inte behöver tänka på gästerna och att vara trevlig hela tiden
    Gissa vad jag ska göra ikväll... SOVA!!!

Villmoa: Det där med dagisstart minns jag mycket väl. JAG grät när jag skulle lämna dem och gå iväg en stund. Ungen märkte föga att mamma stack iväg Det kommer gå bra ska du se! Moa verkar vara en trygg tjej

Ninnis: Kanonstart på dagen och så är det ju fredag och fredagsmyyyyyyys ikväll, så det kan ju knappast bli bättre!

Leksi; ja här är fullt upp. Precis när man tror att NU har alla leverantörsfakturor och kostnader kommit så KABOOOOM, dyker det upp nån eftersläntare...

Kram till alla!

• lanovia 08

Fru Bygg, jag lovar. Ta det lugnt ingår i dagens schema. Men jag har ju 8h på mig innan han slutar jobbet så känner att jag skall nog hinna med både och. Funderar just nu på att lägga mig i sängen eller soffan och läsa lite. Är verkligen inte färdigsövd känner jag.

Vad skönt att vakna först och hinna med lite egentid innan Ella kräver uppmärksamhet.

• Ninnnis

Lanovia, & # 9829 ; = ♥

Vad gullig du är som fixar och ordnar för maken på hans födelsedag. Men var försiktig om magontet inte ger med sig, och glöm inte vila lite också

Leksi, mysigt med pyrets aktivitet Maken fyller år imorgon, så då ska vi antingen ut och äta eller äta något gott hemma, maken får bestämma. Ikväll ska vi nog bara mysa hemma alla tre

Ingis, hoppas maken tar sitt förnuft till fånga och pysslar om dig lite. Det blir nog bättre när flyttstressen har lagt sig.

Villemoa, hoppas det går bra på dagis idag!

Fru Bygg, kul att det är fler än jag som gillar spel När jag bodde i London jobbade jag ett tag på en "spelhall". Även om det inte riktigt stod i arbetsbeskrivningen så spelade vi väldigt mycket på arbetstid, hade turneringar och så. Rena drömjobbet

• Fru Bygg

Va bra Lanovia! Vi vill ju alla att du och spillevinken ska må bra! Ha en mysig dag så hörs vi! Nu har min lilla solstråle vaknat! *kram*

• Fru Bygg

Ninnis, låter verkligen som ett drömjobb. Då får vi se till att ha en BT-spelkväll sen ngn gång!
    Ha det bäst! *kram*

• Ninnnis

Haha, de kom hem vid 01-tiden inatt, så jag lät honom sova vidare när min klocka ringde 05.15...

Fru Bygg skrev 2010-01-15 08:28:57 följande:

Ninnnis, ville inte maken också mysa och pussas på morgonen?
  • lanovia 08

Hehe Ninnis det låter som drömjobbet för dig.

Fru Bygg, tack ni är så söta som bryr er.
    Ha det så bra på mammagruppen.

Sonja vad skönt med tomt hus. Gäster i alla ära men...
    Förresten vilken söt 7-åring du har, glömde nog skriva det igår.

• lanovia 08

Hur är det med dig i dag Ninnis?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...