• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Villemoa

Fy för sprutor Fru Bygg! Det vet jag hur det är, Moa skrek som en vettvilling alla tre gångerna stackaren men fick som tur var inte feber nån av gångerna. Hon var dock trött.

Bruttan: hoppas du slipper GBS den här gången!

Sonja: får tårar i ögonen av hur fint du skriver!

För Moa går det jättebra på dagis! Hon är avslappnad med de andra barnen och med fröknarna. Idag åt vi lunch första gången och det är det ju inga problem med. Lilla fröken äter allt

Kramar till alla goa!

• Ninnnis

Jag håller med!

Hoppas inte äggvitan är något att bry sig om. Kram, Bruttan!

Hvidbrud skrev 2010-01-14 13:13:29 följande:
    Kram tillbaka bruttan! Klart ni ska ha solo om farmor ville det- tycker jag.
  • Ninnnis

Vad skönt att det går så bra för Moa på dagis! Jag var ett riktigt dagisbarn, jag älskade dagis, kompisarna, fröknarna, maten, allt!

Hvidis, hoppas dopsamtalet går bra. Mysigt att träffa gammelmorfar Enorm kram tillbaks!

• lanovia 08

Här har det skrivits på idag. Nu ringde maken precis så jag hinner inte kommentera något som jag hade tänkt.
    Skall passa på och åka med honom när han ändå skall inåt stan och handla mat till morgondagens 3-rätters. Alternativet är att jag får gå in till centrum här imorgon och bära den hem och det är helt ärligt inte ens ett alternativ.

• Fru Bygg

Hej Hvidis. Skönt att du är med oss även om du är i Linköping.

Det är rätt så grått och tradigt i skåne nu, men gick en promenad längs havet idag. Det var underbart fint i solen!

Villemoa.. Det är aldrig skoj med sprutor. Det blir det aldrig, hur stor man än blir. Skönt att det går så bra för Moa på dagis. Det är ju en stor tjej du har!

• Fru Bygg

Ninnis, det är så skoj med nintendo. Jag är också en tv-spelsnörd. Min man är så glad för han behöver aldrig övertala sin fru om att köpa nya spel eller sitta och spela. Vi har visserligen ett playstation 3, men det är skoj att spela.

• Leksi

Grattis Tanja på 7-årsdagen! Vilken fin tjej du har Sonja! Jag antar att du sitter i samma sits som jag på jobbet just nu - bokslut! Usch, vad mycket det är som helst skulle vara klart igår, försöker att inte stressa utan ta en sak i taget men det går väl så där.

Vad tråkigt med din svärmor Bruttan. Det verkar dock som att det kommer bli en fin och värdig begravning. Tur att din man har dig som kommer ihåg svärmors önskemål och som roddar med allt. Skönt att allt verkar bra med lill-puff! Håller tummarna för att alla prover ska vara bra & att du får upp ditt järnvärde ännu mer.

Var det idag killarna skulle komma hem Ninnis? Kul med shopping förresten!!

Kul att allt gick bra på dopet Fru Bygg men mindre kul med sprutor, fy. Måste vara hemskt att sitta där med sin lilla skatt och veta vad de ska göra...

Massor av kramar till Daa och tumhållning för att kroppen återhämtar sig snabbt och kommer på rätt spår igen. Har febern & det andra gått över nu?

Ankan, så skönt att allt är bra med dig och lillankan! Vårt lilla pyre har också börjat ge sig mer till känna, nu syns det tydligt på utsidan - otroligt fashinerande för maken att titta på! Och känslan är verkligen obeskrivlig, så underbart. Jag önskar av hela mitt hjärta att alla ni som längtar här i tråden kommer få uppleva hur det är.

• Leksi

Jag har läst ikapp tre dagar på raden nu & har säkert missat massor jag tänkt kommentera, men stora kramar & pussar till alla!

Nu ska jag åka ner till gymmet och köra lite spinning. Tjohoo! Det är verkligen skönt att få vila huvudet ett tag och röra på kroppen istället. Och sen sover man gott...

• Fru Bygg

Ankan, när var BF? Jag glömmer hela tiden.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...