• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden

Har precis gett Busan havregrynsgröt...smakportion...som hon faktiskt åt upp till mer än hälften...visst det åker ut...men hjälper man in det igen så går det ner....o sen slök hon 200 ml bröstmjölksersättning....hungrig tjej jag har!

Nu ska jag gå o laga gryta...får se vad det blir för nåt....

Maaaaaassa till er alla

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2010-01-13 13:55:23 följande:
    Hehe...nä, alltså alla tror att jag skall få en flicka för att min mage ser ut si o så samt att ringen tagit ut att det blir det samma.
    Jaha...ja men de har jag hört osså...trodde det var ngn ny...alltid spännande att höra alla varianter!

inte långt kvar nu eller hur?!
  • Fru E

japp dum är mitt förnamn i de tankarna om huset

• lanovia 08

En lite fråga, jag är så jädrans nyfiken på hur det kommer kännas. NÄr man får en sammandragning och det sedan börjar göra ont nere i tjejmagen och detta sitter kvar en stund. Har man då börjat närma sig till att kunna ana vad en värk är??? Ni som vet.

• lanovia 08

Inis, vad hemskt med din pappa. Tur att det inte varade någon längre stund. Verkar han klara sig opåverkad alltså?

• lanovia 08

Ninnis, imorgon, det är snart det. Snart får du krama dina killar!!!

• lanovia 08

*kramar om Blomis i hennes ilska*
    Förstår att det känns riktigt surt och orättvist.

• lanovia 08

Ankan vad bra att blodsockret var bra. Och vad kul med en kusin.

• lanovia 08

Ja det är klart ni skall! Jag vet att jag är överdrivet positiv och som Ninnis säger det är lät att vara det när det gäller andra. jag bara totalvägrar att tro att ni som kämpar här nu inte kommer lyckats.

Ninnnis skrev 2010-01-13 14:49:00 följande:
    Klart att ni ska ha barn, EA! (ja, det är lätt att vara flåshurtig och positiv när det gäller andra...) Kram!
  • lanovia 08

Jag hjälper gärna till!!!!

ingenjörsbruden skrev 2010-01-13 13:04:49 följande:
    *Går o hämtar en bultsax, metallsåg, ett par metallkapar, metallfilar o en stooooor slägga....delar ut verktyg till alla som vill hjälpa till*
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...