• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • ingenjörsbruden

Maken har tänkt skaffa en riktig sandsäck att ha i garaget....o den kommer nog att bli använd.....väääääldigt bra när man är förbannad o arg!

Såg ett program där ett japanskt företag hade ett speciellt rum där de anställda gick in o avreagerade sig med slagträ på en docka med chefens foto som ansikte....låter lite våldsamt i mina öron...men det är nog effektivt!

• Ninnnis

DET skriver jag under på!

passionsblomman skrev 2010-01-13 13:10:33 följande:
    Ja tänka för att man får det! *kniper förnumstigt med munnen*Och det är tur att man har en tråd att vara det i!
  • Ninnnis
    ingenjörsbruden skrev 2010-01-13 13:12:19 följande:
    Såg ett program där ett japanskt företag hade ett speciellt rum där de anställda gick in o avreagerade sig med slagträ på en docka med chefens foto som ansikte....låter lite våldsamt i mina öron...men det är nog effektivt!
  • Ninnnis

Veda lugnt, Blommis!

Hej Ankan! Vad skönt att allt är bra med dig och Lillankan

• passionsblomman
    Men gud!

Vad ska man ha på säcken för egen del då? Ett indianhuvud?
    Och en påse blod som skvätter åt alla håll när man bankar...

Då lär man bli anmäld för hot mot folgrupp, rasism och uppvigling gissar jag ifall grannanrna får nys om att man bankar indianer i källaren...
    ingenjörsbruden skrev 2010-01-13 13:12:19 följande:
    Maken har tänkt skaffa en riktig sandsäck att ha i garaget....o den kommer nog att bli använd.....väääääldigt bra när man är förbannad o arg!Såg ett program där ett japanskt företag hade ett speciellt rum där de anställda gick in o avreagerade sig med slagträ på en docka med chefens foto som ansikte....låter lite våldsamt i mina öron...men det är nog effektivt!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2010-01-13 13:12:11 följande:
    Men FY vad läskigt med din pappa Ingis!
    Mmm...o så ringer brorsan dagen EFTER som pappa åkt in med ambulans....nåja....det var väl iofs bra...för annars hade jag nog inte kunnat somna om....
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...