• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ninnnis

Tyvärr verkar den ursprungliga tidsplanen inte hålla, så vi vet inte hur länge det blir.

lanovia 08 skrev 2010-01-13 09:41:07 följande:

Vi får hoppas att det är sista halvåret ni har det så här. För det fanns väl sådana chanser om jag förstod det rätt?
  • Fru Bygg

Hej Lanovia. Ja, det har inte funnits så mycket tid att sitta framför datorn. Men som sagt, hoppas denna fasen är över snart, så jag kan hitta på saker igen. Vi har bara varit hemma bortsett från någon kortare promenad. Fick tom ställa in middag med svärföräldrarna igår för Ella bara kinkade. Men jag ska inte klaga, hon är ju världens sötaste och underbaraste ändå!

Idag ska vi till BVC och Ella ska vaccineras. Det ska bli spännande, men det går säkert bra!

Hvidis.. Har du hittat din gröna bok? Vad vägde Esther när hon var 3 månader?

• lanovia 08

Nu skall jag se om jag idag kan klura ut en bra trerätters att laga tills på fredag. Helst på ingredienser vi redan har hemma.

• lanovia 08

Men skit!

Ninnnis skrev 2010-01-13 09:50:19 följande:
    Tyvärr verkar den ursprungliga tidsplanen inte hålla, så vi vet inte hur länge det blir.lanovia 08 skrev 2010-01-13 09:41:07 följande:
  • lanovia 08

Hoppas vaccineringen går bra.
    Det är väl som du säger även det snällaste lilla barn måste ju få ha en kinkig och jobbig period.

• Ninnnis

Jag har inte så mycket val, tyvärr. Han önskar sig verkligen den klockan och den är 800 kr billigare i den nätbutiken än i butik. Jag får hoppas att den hinner komma, annars får han den senare.

Det är inte mycket som går min väg idag

lanovia 08 skrev 2010-01-13 09:09:55 följande:

Ninnis skit med klockan till mannen. blir det ändå den som present men han får den senare eller?
  • Hvidbrud

Fru bygg; det kanske är dags för tnderna, har du känt efter i munnen?
    3mån: 6760g

• Fru Bygg

Hvidis: Vi har också trott att det kan vara tänderna. Hon gnor väldigt mkt i munnen med handen, men det känns inget ännu. Borde ju känna ngt vass i såfall.
    Jag tänkte kolla med BVC om de har ngt tips vad det kan vara.
    Ella vägde 5435 för två veckor sen, så jag tror inte att hon kommer upp i Esthers viktklass. Men kanske hon spräcker 6000 g sträcket..

• Daa

Kikar in med en kram till er alla, och en extra stor till Ninnis.

Är mestadels negativ för tillfället, men vågar ändå tro att en del av de hyss som kroppen har för sig idag tyder på ÄL.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...