• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Ankan80

Hehe...nä, alltså alla tror att jag skall få en flicka för att min mage ser ut si o så samt att ringen tagit ut att det blir det samma.

ingenjörsbruden skrev 2010-01-13 13:01:15 följande:
    *vinkar glatt*Härligt att allt ser bra ut!Vad är det för skrock med två flickkusiner? Kan inte påminna mig att jag hört ngt sånt....
  • Fru E

Ingis-sandsäck är MYCKET bra att ha maken har en i garaget som han pucklar på ibland.

PB, Ninnis-man får lov att vara negativ ibland eller ofta om man vill det inte lätt att alltid vara positiv när man snart ska pendla mellan hopp och förtvivlan i IVF karusellen

Daa-har du testat med ÄL stickor efter MF?

Jenny-jädra indianer till att smyga i skogen hoppas att den extra kuren kan hjälpa dig annars är akupunktur väldigt bra med och hormonfritt

• Fru E

Fru Bygg-skönt att dopet gick bra, kan tänka mig att det är lite orosmoment huruvida den lill* kommer att "uppföra" sig eller ej

• Fru E

Ninnis-trist med en maken som är borta så mycket
    Vet lite hur det känns, maken är ofta inte hemma förrän 8-9 på kvällarna vilket känns ensamt bara det även om vi sover tillsammans

• Fru E

Kom på en dum tanke igår: vad ska man med ett 160 kvadratmeter stort hus om man inte får några barn

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2010-01-13 13:17:00 följande:
    Men gud! Vad ska man ha på säcken för egen del då? Ett indianhuvud?Och en påse blod som skvätter åt alla håll när man bankar...Då lär man bli anmäld för hot mot folgrupp, rasism och uppvigling gissar jag ifall grannanrna får nys om att man bankar indianer i källaren...
    ....rita ett ägg o en spärmie så är du nog safe från hets mot folkgrupp...
  • Ninnnis

Klart att ni ska ha barn, EA! (ja, det är lätt att vara flåshurtig och positiv när det gäller andra...) Kram!

• Ninnnis
    ingenjörsbruden skrev 2010-01-13 14:48:10 följande:
    ....rita ett ägg o en spärmie så är du nog safe från hets mot folkgrupp...
  • ingenjörsbruden

EA&MJ skrev 2010-01-13 14:03:16 följande:

Kom på en dum tanke igår: vad ska man med ett 160 kvadratmeter stort hus om man inte får några barn
    DET var en RIKTIGT dum tanke....

*kramar om*
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...