• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

Det är bara under 2,5 vecka så det känns okej. Sen är det ju så att man som lärare har en del tid för planering och annat som inte innefattar precis undervisningen. Då blir det ju så under dessa veckor att jag nästan "bara" undervisar. Blir alltså inte så mycket arbete hemma om kvällarna. Tror att det kommer funka eftersom det är en lite lugnare period nu där det inte är ex utvecklingssamtal ect... får testa annars säger jag bara till rektorn att jag inte orkar och så blir det inställda lektioner.
    lanovia 08 skrev 2010-01-12 21:48:47 följande:

Jag har inte sett den Jenny, men skulle inte tro att den är så farlig??Men jobba 150%?? Under hur lång tid då??
  • Jenny står brud 090801

lanovia: Skönt att besöket kändes bra idag och att ni fogat duschväggen. Kan tänka mig att du ser fram emot duschen på fredag.

Förresten har jag fortfarande ömma bröst, testade idag igen men det är fortfarande negativt. Eftersom det är dag 35 idag så tyckte läkaren att jag skulle börja med tabletterna igen. Så nu gäller provera i 10 dagar till...

• Hvidbrud

Åh, får jag också bli inboxad ninnis?

Kramar till bruttan och familj

kram till blommis för att du vägrar leva livet med stängda ögon

kramar till ville Moa

och kramar till alla andra också

fru bygg hur gick dopet?

Åker till Linköping i morgon för att förbereda lilla e's första fest!

• Ninnnis

Lanovia, hur länge sedan var det du duschade sist?

Daa, har infektionen gett med sig? Hur mår du nu?

Jenny, hoppas din cykel fattar hur den ska bete sig nu!

Vad spännande med lilla E´s fest, Hvidis!

Jag är på dåligt humör efter att ha fått schemat som maken har gjort för de kommande månaderna. Han är borta alldeles för mycket Dessutom verkar det inte som att födelsedagspresenten hinner komma till på lördag. Skit också!

• Ninnnis

I eftermiddag ska jag lämna blov och leka med gudsonen, hoppas det hjälper lite på humöret.

• Ninnnis

Eftersom vovven också är borta när maken är borta så känns det ännu tråkigare.

• lanovia 08

Ja de luktar ju så himlans underbart.

På förlossningen igår så såg vi en liten nyfödd, vet inte hur ny den var men var en sköterska som gick runt med den i en vagn, mamman behövde säkert vila eller något. Gud vad jag hade lust att gå och köra ner huvudet till den. Dock satte förståndet stopp för det.

Hvidbrud skrev 2010-01-13 00:35:16 följande:
    Lanovia; SNART!!!! Iiiiiihhjj!!! Liiiten liten bebis som luktar så gott!
  • lanovia 08

Jenny ok, då låter det ju överlevnadsbart särskilt om du vet att det är för en väldigt kort period.

Så indinanerna vägrar komma igen. Hoppas det hjälper efter en ny omgång med provera.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...