• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Hoppas det löser sig snart

Ninnnis skrev 2010-01-12 11:10:25 följande:
    [citat]
    Nä, inte än. Väntar på att bli uppringd eller få mail. Grrr.lanovia 08 skrev 2010-01-12 11:05:09 följande:
    [/citat
  • lanovia 08

Jodå idag är det bra. Lite sammandragningar bara, men annars pigg och glad.

Ninnnis skrev 2010-01-12 11:11:26 följande:
    Hur känns det nu, Lanovia?
  • lanovia 08

Hur är det med dig nu Ninnis, har du kommit i spår igen?

• lanovia 08

Ja jag har bestämt mig för att det får bli aurora idag. Så just därför måste jag lämna er nu. Skall gå och göra paj så vi har middagen klar när vi kommer hem. Allt för att så snabbt som möjligt kunna forsätta fogningen ikväll. Nu vill jag en dusch SNART!!!

• Fru E

Lanovia-ringde om remiss igår och sköterskan lovade att säga till gyn så att han skrev remissen igår så borde gå iväg idag . Nästa vecka kunde jag ringa till Malmö för att se om den kommit fram och få en tidsplan. Till denna cykeln blir det nog lite tajt, dag 14 idag, men kanske till nästa i slutet av februari

• lanovia 08

Låter som det kan bli tajt nu ja, men hoppas det hinns med till februari då. Vad bra att du ringt nu.

• lanovia 08

Jag är redan tillbaka här. Behövde en lite paus, orkade röja undan frukosten sedan var det dags att vila.

• Ninnnis

Nja... njo... Kanske.

lanovia 08 skrev 2010-01-12 11:14:56 följande:

Hur är det med dig nu Ninnis, har du kommit i spår igen?
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...