• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Ja 3 rätters får det helt klart bli. Badkar har vi inte, för tillfället inte ens en användbar dusch. *sniffar runt och undrar vem det är som luktar så orent*
    Present har jag två försölag på. Han har fått nya fina knivar utav min familj som vi nu behöver knivblock till. Antingen köper jag det eller så blir det TP digital (som vi hittat på rea). Frågan är alltså skall jag vara praktisk eller rolig?

• Ninnnis

TP digital låter ju skitkul! Fast det är klart, det kan ju vara bra att vara praktisk också...

• lanovia 08

Jo det kan ju det, men väldigt tråkigt. Just nu lutar det mot TP. Praktiska kan vi ju vara nästa månad.
    Ett tag funderade jag på bio. Men kom fram till att man vet ju aldrig hur läget är på fredag. Då kan vi ju istället sitta hemma och spela spel och det är ju en present som varar längre...

• lanovia 08

Kommer du någon vart i klockeländet Ninnis?

• Ninnnis

Jag tror också att ni får anledning att vara praktiska sen när Spillevinken har kommit Kör på spelet och passa på att koppla av och ha roligt ihop medan ni kan! Jag menar inte att ni inte kan ha roligt sen, men det är kanske inte lika enkelt. Ja, du fattar vad jag menar...

• Ninnnis

Nä, inte än. Väntar på att bli uppringd eller få mail. Grrr.

lanovia 08 skrev 2010-01-12 11:05:09 följande:

Kommer du någon vart i klockeländet Ninnis?
  • Ninnnis

Tänkte väl det!

lanovia 08 skrev 2010-01-12 11:10:24 följande:

Jag fattar precis vad du menar.
  • passionsblomman

Villemoa; jag brukar säga att man går in till AF som sitt vanliga jag. Sedan går man ut sidådär en decimeter kortare. et är effekten av att man åkt ner en bit i skorna och förlorat lite av sin ryggrad...

Daa, jag sa nog aldrig det igår, men vilken RÄKHJÄRNEKOMMENTAR!!! Snacka om jubileumsidiot.

Lanovia, som sagt, den sista tiden är låååång och allt är obekvämt!
    Klart du ska gå till auroran! Ninnis har rätt!
    TP-spelet låter roligt tycker jag!

Jenny, jahaja, så gick det när du sa att du behövde något annat att fokusera på!
    Men jobba ihjäl sig är ju kanske inte den bästa lösningen på saken. Ta inte på dig för mycket nu! Det är rektorns problem, låt honom inte göra det till ditt!

EA, visst är det sexigt med ÄL....Allt blir så spontant och otvunget. öööööh!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...