• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

Fin bild du har Ninnis!!

• lanovia 08

Sonja, vad kul att du är tillbaka!! Ett tips är nog att försöka att inte läsa ikapp allt utan haka på nu om du inte har 2 dagar till övers vill säga.
    *kramar tillbaka*

• lanovia 08

Tänkte också precis kommentera att Ninnis bytt bild. Lilla söta hunden.

Jenny vad kul att du har en bra dag på jobbet.

• lanovia 08

Jag är så jädrans nyfiken nu. vad är det för krabat som gömmer sig i magen??

BM frågade idag om jag fortfarande är lika orolig för förlossninen. Var skönt att helt ärligt kunna svara nej. Visst tusan skrämmer den mig mellan varven, men för det mesta känns det lugnt. Som att vi kommer klara detta tillsammans.

Ninnnis skrev 2010-01-11 12:30:36 följande:
    Lanovia, *hjärtar Spillevinken*
  • Sonja68

Allt väl Ninnis, har du haft en bra jul och nyår?

• Sonja68

lanovia 08 skrev 2010-01-11 12:38:21 följande:

Jag är så jädrans nyfiken nu. vad är det för krabat som gömmer sig i magen??BM frågade idag om jag fortfarande är lika orolig för förlossninen. Var skönt att helt ärligt kunna svara nej. Visst tusan skrämmer den mig mellan varven, men för det mesta känns det lugnt. Som att vi kommer klara detta tillsammans.
    WOW Lanovia, vad härligt att höra.
  • Ninnnis

Jag saknar pluttvovven, så jag tänkte att nu ser jag honom varje gång jag är här inne

(sen har jag ju de fyra foton av vovven och två på maken på skrivbordet, förstås...)

• lanovia 08

När kommer de hem igen då?

Ninnnis skrev 2010-01-11 12:41:05 följande:
    Jag saknar pluttvovven, så jag tänkte att nu ser jag honom varje gång jag är här inne (sen har jag ju de fyra foton av vovven och två på maken på skrivbordet, förstås...)
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...