• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • lanovia 08

Blommis, har inte så mkt att tillägga i dina tankar. Förstår att det är mkt som går runt nu. Precis som Daa hoppas jag att det räcker en bit med en KRAM!!!

• lanovia 08

Eller vaddå en kram så många du vill ha så klart!

• lanovia 08

Hej Ingis! Vad kul att du hann skriva lite. Kan tänka mig att flytta och Bellabus tar mycket tid.
    Men nu är ni snart i erat nya hus, vad roligt!!!

• Ninnnis

Folk är inte kloka! *skakar på huvudet*

*och kramar Daa*
    Daa skrev 2010-01-11 11:39:13 följande:
    Fick ett "tips" och kan därmed lägga ytterligare ett bidrag till listan på välmenande och klumpiga kommentarer: "Du får inte testa så tidigt, för det är ju så vanligt att det blir MF. Om du väntar längre kanske du bara tror att din mens är sen."Hon klandrade mig för att jag testat för tidigt (vilket ju då skulle kunna tolkas som att det är mitt eget fel att jag får vara så ledsen nu)! Förklarade, i så milda ordalag jag kunde, att det inte finns en chans i världen att jag hade missat vad som pågick, test eller inte. När lilla risgrynet ska ut gör det ONT. Iaf i jämförelse med indiankrigsvärk. *morrar*
  • lanovia 08

Jag har varit hos BM nu. Allt såg bra ut, magen växer, litens hjärta slår och jag har sammandragningar idag. Dvs jag springer på toa precis hela jäkla dagen, att man kan bli så kissinödig.

• Ninnnis

Blommis, den största och varmaste kramen jag kan uppbringa skickar jag till dig!

• Sonja68

Tassar in och säger HEJ!
    Back from the USSR och har vansinnigt mycket att göra och är HELT SLUT... Kompisar från Moscow följde med oss upp till norr så nu har vi en rysk familj därhemma, de har två barn 10 och 11 år. Jösses...
    Kom hem på lördagkväll och direkt på söndagmorgon klev vi upp tidigt, tidigt för att åka 20 mil för att gästerna skulle få prova på att åka slalom. En heldag i backen med andra ord. Superskönt, men där hemma är det ju förstås KOAS... nej KAOS menar jag ju.
    Jag vet inte hur jag ska hinna läsa ikapp allt här, förmodligen omöjligt men har skummat igenom lite.

Först o främst: Daa: Många, många kramar från mig.

Blommis: Du är stark och modig som vågar känna och "fejsa" allt, och även du får många styrkekramar från mig. Du och NI grejar det. Du är bäst ♥

Lanovia: Iiiiiiiiiih säger jag också.

Fjällis: Kramar och tankar från mig.

Alla andra skickar jag förstås också kramar och tankar till

*rusar vidare och bannar mig själv för att jag var galen nog att ta två veckors semester mitt i bokslut och årsskifte*

• Jenny står brud 090801

*En stor kram till Blomman och Daa*

Nu känns det mycket bättre att vara på jobbet. Det är ju faktiskt roligt att ha lektioner Ibland har man sådana dagar då man vet varför man valde yrket. Hoppas att dagen fortsätter så...

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...