• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

EA: bra att du fick samtalet avklarat! Och toppen att det går att ordna. Åh, så spännande med huset.

• Heloise

Hejhej igen! Var inne och uppdaterade mig, det går jättebra att ha faddrar fast man har namngivningsceremoni. Jag har en gudson och en guddotter( fast hon är bara en vecka), gudsonen hade namngivningsceremoni och det kommer guddottern att få också.

Jenny står brud 090801 skrev 2010-01-08 17:16:40 följande:

Tror att det kan funka med namngivelse oxå, det jag egentligen vill åt är festen för barnet och sen skulle jag vilja ha faddrar och det kanske man skulle kunna lösa ändå. Men som sagt det är en bit dit så vi får väl se vad som händer...
  • Jenny står brud 090801

Vad bra! Tack Heloise, då kan vi nog lösa det problemet när det blir aktuellt

Heloise skrev 2010-01-09 18:18:47 följande:
    Hejhej igen! Var inne och uppdaterade mig, det går jättebra att ha faddrar fast man har namngivningsceremoni. Jag har en gudson och en guddotter( fast hon är bara en vecka), gudsonen hade namngivningsceremoni och det kommer guddottern att få också.Jenny står brud 090801 skrev 2010-01-08 17:16:40 följande:
  • Heloise

Kramar oxå om Villemoa!

Jag provar ÄL stickor för första gången och tur är väl det eftersom ÄL inte alls är när jag trott att den är...

• Villemoa

Tack för alla kramar!

Bra att du testar äl-stickor Heloise så du vet säkert när du har äl. Kör du med Clearblue´s eller nån annan sort?

• Daa

Knepigt, det där. Jag har inte riktigt koll heller på min ÄL. Det kanske blir aktuellt att kolla framöver.

Heloise skrev 2010-01-09 18:27:28 följande:
    Kramar oxå om Villemoa! Jag provar ÄL stickor för första gången och tur är väl det eftersom ÄL inte alls är när jag trott att den är...
  • Heloise

De hade bara apotekets egna ÄL stickor, bör väl fungera lika bra, men det är inga glada gubbar( lite beviken) bara nå jäkla streck, där ett ska vara starkare än de andra( för det ska vara två) och imorse var jag lite små exalterad, men så läste jag igen och nä det var fel streck som var starkt men idag var det iaf 2 streck, i går var det bara 1. Men imorgon kanske rätt streck är starkt Verkar mkt lättare med glada gubbar

Villemoa skrev 2010-01-09 18:32:10 följande:
    Tack för alla kramar! Bra att du testar äl-stickor Heloise så du vet säkert när du har äl. Kör du med Clearblue´s eller nån annan sort?
  • Heloise

Det hade ju inte skadat med en punkt någonstans i den där James Joyce långa meningen...

• Daa

Hihi. Det viktigaste är ju att det var förståeligt.

Heloise skrev 2010-01-09 18:49:43 följande:
    Det hade ju inte skadat med en punkt någonstans i den där James Joyce långa meningen...
  • Heloise

Jag skriver som jag pratar utan uppehåll ... haha

Daa skrev 2010-01-09 18:53:37 följande:
    Hihi. Det viktigaste är ju att det var förståeligt.
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...