• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Daa

Vi har blivit bjudna på middag ikväll. En nära vän till maken och dennes sambo. De vet också om vad som har hänt (vi har valt att vara öppna och svara ärligt när någon frågar hur det är med oss).
    När jag berättade för sambon i höstas om vårt första MF såg jag hur hon fick kämpa med gråten för vår skull.
    Frågan jag ställer mig nu är: orkar jag hälsa på två nära vänner som jag vet tycker vansinnigt synd om oss i detta nu (och som har två små barn (å andra sidan, om vi har tur är de barnen skitjobbiga just ikväll så vi bara blir tacksamma över att vi inte har några på gång (det där sista var ett försök till galghumor)))?
    Maken är ganska så klok och har svarat dem att vi måste känna efter lite och det var okej med dem.

• Daa

Men smidigt... Vi brukar säga att Skåne och Göteborg ligger lite ocentralt till. Fast inte lika ocentralt som Jönköping.
    Fru Bygg skrev 2010-01-08 13:57:02 följande:

Daa, det finns flyg, bil, tåg mm.
  • Hvidbrud

Neeeej! dummisar!! *spottar ut sanden och cyklopet och kramar bamsekram till villemoa*

Villemoa skrev 2010-01-08 13:01:12 följande:
    The f-ing red lady is singing as we speak
  • Hvidbrud

Oj vad jag har rört till det här i tråden...

Fru bygg: det var jättemysigt. Jag och mamma målade igår och det blev jätte fint! lilla e låg och lekte brevid. mysigt att vara hos mamma som vanligt

• Ninnnis
    Hvidbrud skrev 2010-01-08 13:51:45 följande:
    rebuuus... mmmm... mr hanna som rebus platsar helt klart på loistan för skottar som ger lite extra värme i ja ni vet....
  • Fru Bygg

Det förstår jag! Då har du haft det mysigt. Åhh, längtar också till min mamma. Fast jag träffar henne imorgon, men då tillsammans med mkt annat folk på dopet.

Hvidbrud skrev 2010-01-08 14:02:26 följande:
    Oj vad jag har rört till det här i tråden... Fru bygg: det var jättemysigt. Jag och mamma målade igår och det blev jätte fint! lilla e låg och lekte brevid. mysigt att vara hos mamma som vanligt
  • Fru Bygg

Daa.. Ang middagen ikväll. Tyvärr kan nog bara du svara på den frågan om du orkar. Det kan ju vara skönt att tänka på ngt annat och eftersom de vet om allt, så behöver du ju inte låtsas att allt är bra. Men du får känna efter själv om du orkar.

• Fru Bygg

Det känns overkligt att det verkligen är imorgon. Då ska vi döpa vår lilla dotter!

• Hvidbrud

reeeebuuus.... *suck*

Lilla e sitter här och blåser bubblor och saglar på hela mig... nice...
    tror det blir dags att klä på oss ordentligt och gå ut i kyyylan. förrådet av blöjor och tvättlappar börjar sina!

Prrrrr från oss!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...