• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Fru Bygg

Du får höra av dig om du har vägarna förbi skåne, Daa, så ska vi nog fixa en BT-fika då också!

• Daa

Jaaaa!
    Fru Bygg skrev 2010-01-08 13:37:57 följande:

Du får höra av dig om du har vägarna förbi skåne, Daa, så ska vi nog fixa en BT-fika då också!
  • Hvidbrud

bara att vänta in bim. jag testade dagen innan bim och det visade inget. dagen efter... +!

Villemoa skrev 2010-01-07 17:29:17 följande:
    Jaha, inget plus....MEN jag säger varken bu eller bä förrän indianerna kommer eller ett plus på stickan visar sig. Jag vägrar bli besviken förrän då!
    jag komenterar medan jag läser, så jag är inte så med vad som har hänt sen inlägget
  • Daa

*funderar om jag har några ärenden till Skåne inom en överskådlig framtid*

Ingen som vill kolla läget i Norrbotten?

• Fru Bygg

Du får se till att boka in ett ärrende i skåne. Bjud med maken på en weekend och vila upp er och bara mys! *blink*

• Hvidbrud

skriver under på det! vi har också en gungstol som lilla e älskar. hon tittar på den och säger -öehöeh ochg gungar hela lilla kroppen. sen komer lättnadens suck när hon får hänga på pappas axel på gungstolen... *hjärtar*

passionsblomman skrev 2010-01-07 22:24:36 följande:
    Det bästa myset man kan ha!
    [/citat]
    Ninnnis skrev 2010-01-07 22:31:35 följande:
    [citat]
    Åh, det lät härligt, Blommis! Det glädjer mer att din födelsedag slutade lite bättre än den började
    [/citat]
    Enig!
    Ninnnis skrev 2010-01-07 22:32:47 följande:
    [citat]
    Nääää, det kan jag inte tänka mig! Hon lovade ju att meddela oss innan hon föder?!
    åååhhh!!
  • Daa

Fru Bygg skrev 2010-01-08 13:43:48 följande:
    Du får se till att boka in ett ärrende i skåne. Bjud med maken på en weekend och vila upp er och bara mys! *blink*
    Men det är långt! Jag undrar om det går att ta sig till Skåne på ett smidigt sätt...
  • Hvidbrud

rebuuus... mmmm... mr hanna som rebus platsar helt klart på loistan för skottar som ger lite extra värme i ja ni vet....

Ninnnis skrev 2010-01-07 22:34:53 följande:
    Nä, nu kryper jag till kojs med min braiga bok om kommisarie Rebus G´natt!
    [/citat]

gulletjejen!
    Villemoa skrev 2010-01-07 22:37:11 följande:
    [citat]
    Vi som inte har en öppen spis får sitta framför fejk-brasan Bland det mysigaste jag vet är när hon ligger mellan oss i sängen och liksom "borrar" in sig i en eller när hon somnat och jag klappar henne över huvudet och pussar på den mjuka, varma lilla kinden. Får nypa mig ibland för att inse att JAG har varit med och skapat det lilla livet (som jag för övrigt lagt in en ny bild på i mitt galleri).
    [/citat]

pustar ut igen...
    lanovia 08 skrev 2010-01-08 09:20:16 följande:
    [citat]
    Nejdå. Här är så lugnt så lugnt. Inte minsta försök till att komma ut just nu. Spillevinken gör skäl för sitt smeknamn även denna gång. För bara ett tag sedan kändes det som liten tänkte pluppa vilken dag som helst. Men nu är det stiltje.
  • Hvidbrud

hi hi hi! fina du!
    lanovia 08 skrev 2010-01-08 09:30:12 följande:

Hehe appropå ryggont, nej det är rätt bra idag.Men igår slog jag nog rekordet i dumma sätt att glömma att man är gravid och har en mage. På kvällarna har jag ju haft rätt ont det sista och inte varit så rörlig. Vilket har gjort att jag knappt kunnat krångla på mig täcket själv. Igår mådde jag prima och kunde nästan gjort kullerbyttor. Detta gjorde mig så glad så när jag la mig passade jag på att kasta mig på magen. Blev lite förvånad över hur ont det gjorde innan jag kom på att jag hade en stor mage ivägen.
    [/citat]
    Daa skrev 2010-01-08 09:56:52 följande:
    [citat]
    Sitter och väntar på svärfar som ska skjutsa mig till sjukhuset. Vi kom fram till att det var lika bra, för det är väldigt kallt och jag har ju ingen aning om hur länge besöket kommer att vara. Stackars lilla passaten mår nog bättre hemmavid. *suckar tungt*
    hoppas också att det går bra, ser att din plupp lyser så nyheter väntar kanske rumt hörnet... kramar om i vinterkylan i allafall!

jenny: bra att du stannar hemma och rår om dig själv! krya på dig!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...