• ingenjörsbruden

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Då fortsätter vi vårt umgänge o stöttning genom livets alla bra o dåliga dagar!
    Tillsammans är vi starka!

...förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenar, minst lika mycket!

• Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
  • Jenny står brud 090801

Sitter och funderar på om jag fixar att jobba imorgon eller inte. Jag är genomförkyld och har ont i bihålorna så det lutar åt att jag blir hemma och kurerar mig istället

• Fru E

Låter bättre att vara hemma Jenny så du blir helt frisk

• Hvidbrud

Hoppar snabt in för att gratulera vår egen härliga blommas på födelsedagen! Hipp hipp hon leeeeeve!!!

• passionsblomman

Tack snälla ni för alla grattisar och kramar! Utan er ade den här dagen varit ett enda mörker.

Fast nu har jag gungat gungstol framför brasan med min son och haft deep talk, och smabon fick sluta lite tidigare så just när vi hällde upp risgrynsgröten så kom han in genom dörren. Så nu är det inte så himla ensamt iallafall.

• Villemoa

Mysigt det låter att sitta i gungstol framför brasan med sitt älskade barn!

passionsblomman skrev 2010-01-07 22:13:03 följande:
    Tack snälla ni för alla grattisar och kramar! Utan er ade den här dagen varit ett enda mörker.Fast nu har jag gungat gungstol framför brasan med min son och haft deep talk, och smabon fick sluta lite tidigare så just när vi hällde upp risgrynsgröten så kom han in genom dörren. Så nu är det inte så himla ensamt iallafall.
  • passionsblomman

Det bästa myset man kan ha!

Villemoa skrev 2010-01-07 22:22:13 följande:
    Mysigt det låter att sitta i gungstol framför brasan med sitt älskade barn!
  • Ninnnis

Åh, det lät härligt, Blommis! Det glädjer mer att din födelsedag slutade lite bättre än den började

• Ninnnis

Nääää, det kan jag inte tänka mig! Hon lovade ju att meddela oss innan hon föder?!

Villemoa skrev 2010-01-07 22:00:28 följande:
    Men vejt a minit, var är lanovia?? Spillevink på väg kanske?
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...